{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor mange gange om dagen lufter du?
  • #1   27. okt 2013 De har mere eller mindre fri adgang til haven. Vi går tur 2 gange (morgen og aften) og så er det enten en lang tur midt på dagen eller træning. Og så er der ihvertfald hundeskov et par gange om ugen. Ellers får vi abstinenser;)

• #2   27. okt 2013 Ingen dage herhjemme er ens.

• #4   27. okt 2013 Alt fra 1-4 gange dagligt, alt efter turens/turenes længde og hvad der ellers skal ske i løbet af dagen.
    I mine øjne bør have ikke erstatte gåture, så have er kun til hygge og leg her.

• #5   27. okt 2013 Det kommer an på vejret.. Hun HADER regn.. så sådan en dag som i dag ca 3 ture.. ellers omkring de 6 ture. smiley

• #6   27. okt 2013 Vores får 3-4 daglige gåture og nul have. Han gider ikke være i haven, og vi kan ikke bare have døren til at stå åben.

Desuden stikker han af over hegnet.

• #7   27. okt 2013 min bliver luftet meget forskelligt, men minumum 3 gange om dagen.
    Hvis det regner eller blæser meget kan det godt være en tur om formiddagen bliver sprunget over/udsat da min hund er lidt fimset og synes bestemt ikke det er sjovt at komme ud i regnvejr og sætter sig ned og kigger ondt på mig til jeg vender om og går hjem - ellers vil han ikke gå og jeg ville jo ikke trække ham rundt.

• #8   27. okt 2013 Vi bor i lejlighed på 1 sal..

• #9   27. okt 2013 Ikke to dage er ens, går aldrig den samme tur to gange i streg.
    Går 2 gange om dagen af 30 min hver gang ellers har han adgang til have hele dagen

• #11   27. okt 2013 Det afhænger lidt af omstændighederne - om sommeren kan vi godt finde på at være ude hele dagen - og så for hun kun en aften tur efter det.

Men normalt får hun omkring 3-6 ture dagligt. Men vi har heller ikke have. Hvis det regner bestemmer hun selv længden af turen.

• #12   27. okt 2013 som andre skriver så er to dage ikke ens.

men sådan i gennemsnit:
    2 gåture - de er "læse avis ture" få nye oplevelser, snuse til omverden. Stor forskel på længden.

jeg går hjemme, så resten af dagen kan de komme i haven, måske er de så heldige at naboen lukker havelågen op og så har de to haver at være i.

• #13   27. okt 2013 http://www.hundegalleri.dk/forum/Generel-diskussion/556463-hvor_mange_ture_gaar_du_om_dagen_med_din_hund

En hund bør have en gåtur hver dag, ikke bare et par gange om ugen smiley Her bliver der gået en time til halvanden hver dag. Og haven kommer de i flere gange i løbet af dagen.

• #15   27. okt 2013 her luftes Alvin mellem 3 og 5 gange om dagen.

• #17   27. okt 2013 Lena, jeg går ikke 6 ture om dagen. Jeg bor alene og har fuldtidsarbejde, eget hus osv. Sååå smiley

• #19   27. okt 2013 Har jeg hverken tid eller lyst til må jeg sige smiley

• #20   27. okt 2013 ingen dage er ens her.
    1-3 gange om dagen, plus træning og møde med hundebanden.
    Mine hunde er kun i haven for at besørge og træne.

• #21   27. okt 2013 Min kæreste arbejder hjemmefra, så derfor kommer hun ud så tit..

Jeg er ret sikker på at de hunde som får 6 ture dagligt ikke kun har ejere som går hjemme og krydre røv……..

• #23   27. okt 2013 de dage jeg går 4-5 ture er i weekenderne og de dage hvor jeg skal møde sent efter.
    ellers går jeg morgentur, inden jeg tager i skole. så en tur igen når jeg kommer hjem.. og så igen inden vi går i seng smiley

• #24   27. okt 2013 Lena: nej, jeg har ikke arbejde smiley men laver da også andre ting. Og det er bestemt heller ikke hver dag der gåes 6 ture - men det sker da med jævne mellemrum.
    Og så er hun ikke kun min hund - så det er ikke kun mig der går med hende.

Men giver hun tegn til at hun gerne vil ud, så kommer hun ud smiley

• #25   27. okt 2013 Det handler nemlig ikke kun om gåture. Vi er HELT enige. Vi har gået en tur i dag, det pisser ned her og blæser. Nu ligger de her omkring mig og spiser hver en politistav smiley

• #30   27. okt 2013 Vores hverdag er godt nok anderledes end så mange andre i denne tråd. Morgen starter med at de bliver lukket ud i haven,skal lige siges at vi har rigtig meget grund,som er indhegnet (bor på landet) så følges vi alle 4 ud og fodre hønsene og siger godmorgen til dem. Derefter er det kaninernes tur,det tager nemt en time,for maggie skal helst rundt og nysse dem alle sammen. Så skal der lige leges lidt i haven, så er de faktisk klar til at skal ind og hvile. Jeg har 3 meget rolige hunde som slet ikke har eller viser behov for et aktivt liv. På grunden er der lavet agility bane hvor der bliver trænet, der er lavet mange udfordinger rundt i haven, som de elsker. Mange gange i løbet af ugen, ligger jeg spor til dem,som de bruger rigtig meget tid på. Efter spisetid er de med nede ved kaninerne igen, enten ligger de på sofaen i træhuset eller går rundt og "snakker" med kaninerne, så falder der altid en eller to gulerod af smiley Om aften får alle 3 massage og bliver børstet, det giver en dejlig ro og god kontakt mellem mig og pigerne. Sent om aften går vi og hygger i ca 20 min rundt på hele grunden. Det meste af dagen er de med mig udenfor, en gang imellem går vi en tur og hver weekend er vi i skoven. I løbet af ugen har de legekammerater på besøg og det er noget de bliver trætte af.

• #32   27. okt 2013 øj Marianne hvor lyder det skønt!

• #33   27. okt 2013 Jeg går 2-3 gange om dagen..
    om morgnen vil hun bare lige tisse og op og sove videre, når jeg kommer fra arbejde går vi en tur på minimum en time, alt efter om det bare er hvor jeg bor eller om vi køre væk, kommer hun ikke ned igen om aftnen, fordi så sover hun simpelhen..

• #34   27. okt 2013 Det er det også, og jeg elsker hver min. sammen med mine dyr her på landet smiley Nogen gange bliver man nødtil at stoppe op, tag en dyb indånding, og tænke på hvor heldig man er, jeg kan faktisk blive helt rørt over det......

• #35   27. okt 2013 Chessie er ude og gå tur 1 gang.
    Ellers har de adgang til hundegård, direkte fra stuen, som de er ude i så meget de vil. Og så er de i haven og tumle når de vil det også.

Vi har aldrig gået særlig meget op i gåture, og jeg vil da mene, at vi alligevel har nogle glade, tilfredse hunde. :o)

• #36   27. okt 2013 Det er meget forskelligt, men vi har ikke have så hun kommer i hvert fald ud mindst 5 gange dagligt, ofte er det dog små lufte ture. Og så én lang tur dagligt, med mindre vi skal til træning - så er træningen dagens stimulering.

• #37   27. okt 2013 Den dejlige rolige hverdag vi har,er jo også pga af megen udenomsplads og racerne. Nogen racer skal selvføldig have mere end andre, så man kan vel ikke helt sammenligne.

• #38   27. okt 2013 Vi bor på en gård med stor indhegnet have. Haven bruges flittigt til snusearbejde, som vi slet ikke kunne undvære. Pekingeseren er trænet til at finde rotter og det samme er hund nummer 2 nu ved at lære. Når de har snuset rotter, så er de fuldstændig flade.

De bruger haven til ALT, de drøner rundt og hygger sig, leger sammen, gnaver ben, leder efter godbidder, som gemmes. Om sommeren har jeg Agilitybanen fremme.

Vi går kun en tur dagligt udenfor gården. Det kan være oppe i vores egen skov eller et sted, vi kører til....stranden, anden skov eller byen.
    Mine hunde får masser af mentalstimulering og motion, og har ikke brug for at komme ud på så mange gåture.
    Der er desuden næsten altid en hjemme, så de er ikke ret meget alene hjemme.

• #40   27. okt 2013 Alt fra 2 - 4 gange om dagen bliver Fellow luftet - så kan turene variere fra 15-20 min til 1-2 timer smiley

Der er massere af steder at løbe fri smiley

Pt går vi begge ledige så vi har tid nok smiley

• #41   27. okt 2013 1-3 ture pr. dag, det er meget forskelligt, og afhænger både af vejret, lysten og hvornår jeg har fri. I weekenderne er turene altid længere end i hverdagene. Og skulle der komme en enkelt dag hvor hun kun kommer i haven, ja så trives hun fint med det, for så får hun bare turen næste dag. smiley

Kommentér på:
Hvor mange gange om dagen lufter du?

Annonce