1.275 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Tævens løbetid Tævens løbetid

Hej venner smiley Hvordan oplever i jeres tæver før løbetid? Vores Smilla er nok deromkring nu, hvor hendes hormoner kører rundt i kroppen....hun kan godt finde på at være "tøsesur" på mig, lige nu og er meget mere stille/alvorlig. Lige nu er hun fars pige smiley Dette bliver anden gang hun skal igennem turen.....Glæder mig at høre jeres oplevelser, da det er første gang vi har en tæve smiley

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vandhane der drypper AKUT 1.000 kr.
  • Hjælp til at sætte Gardinskinner og væg ramme op 800 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophængning af udendørs lampe 595 kr.
  • Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tævens løbetid
  • #1   27. okt 2013 Det er ikke ret meget, jeg mærker til Keeshas løbetider mere. Hun er efterhånden en afbalanceret dame på 9 år, men hun kan stadig blive lidt vildøv og skifte imellem at være ekstra morsyg eller reserveret. Dog synes jeg altid, hun har været nem under løbetider og også fantastisk god til at holde sig selv (og gulvet) ren(t) smiley

• #2   27. okt 2013 jeg har 4 tæver med hver deres sind.
    ja ok Jowina blev steriliseret for 7 år siden, men jeg synes faktisk stadig hun har en eller anden form for cyklus.

Galia bliver vildøv, nok lidt i stil med Keesha, med skift mellem puttesyg og reserveret...og så hyler hun...altså ikke sådan rigtig, men snakken lidt henad en schæfer.
    Hvis jeg har haft hende med i lydighedskonkurrencer har hun været svær at arbejde med på afstand, hun bliver helst tæt på mig.
    Bianca bliver fuldstændig pyttegøj, men også irriterende parringssyg på de andre hunde, især efter aftensmaden.
    Fanny mærker man ikke så meget, det er faktisk Bianca der giver udtryk for det, for så skal hun nemlig parres efter aftensmaden

• #3   27. okt 2013 jeg vil så sige at de første gange løbetid, dem kan man ikke rigtig regne med...

• #4   27. okt 2013 Hihi, jeg har faktisk også oprettet en tråd om løbetid og opførsel i dag (bare hvis du også vil se nogle andre svar) smiley
    http://www.hundegalleri.dk/forum/Generel-diskussion/558041-2_loebetid

• #5   27. okt 2013 Trolden begynder at æde meget mere end hun plejer i tiden op til løbetid, og i starten af perioden. Derefter spiser hun næsten intet i resten af løbetiden. Mens hun er i løbetid er hun meget "morsyg", og så duer jeg kun når vi skal i skoven smiley

• #6   28. okt 2013 Vi ser ingen ændringer op til løbetiden,men når den så begynder bliver hundene mere snuse-mindede samt skal tisse flere steder, og højere oppe end normalt.

Når de så bliver højløbske starter alt det "sjove". De bliver døgnaktive, piver, kalder på hanhunde udenfor, parrer hinanden på skift og er rastløse.
    Herlig uge... Eller ikke.

• #7   28. okt 2013 Vi oplever ingenting, skal faktisk gå og vende bunden i vejret på hunden når det er ved at være tid, for hun har hvide løbetider og ingen adfærdsændringer, så er vi ikke ekstra obs. på løbetiderne, så opdager vi dem ikke.

Det var lidt det samme med min første tæve, bortset fra at hun blødte under løbetiderne, så jeg har været heldig med dem.

Kommentér på:
Tævens løbetid

Annonce