{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
536 visninger | Oprettet:

Han hund humper tæve, ikke i løb. {{forumTopicSubject}}

Ja så kom der endnu en tråd fra os :).
Som tidligere nævnt bor min tæve og jeg sammen med min kæreste og hans han hund.

Problemet er at han gentagende gange forsøger at humpe nala på trods af at hun ikke er i løb.

Den afsluttede hun for knapt 3 måneder siden.

Hun bliver ikke sur eller siger fra... Hun går bare væk fra ham.

Men hvorfor gør han det?
Er det fordi hun stadig lugter? Skal jeg mon drøne ned efter nogle klorofyler???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Han hund humper tæve, ikke i løb.
  • #1   4. nov 2013 Tæver med livmoderbetendelse, svamp eller skedekatar dufter godt for hanhunde, så jeg ville nok lade dyrlægen tjekke hunden først;(

  • #2   4. nov 2013 nogen tæver lugter bare godt altid, det gør vores Fanny. Heldigvis bor der ingen hanhund hos os, dvs de hanhunde der kender Fanny lære faktisk at sådan lugter hun bare...hun siger så også fra, så ingen tvivl om det.

    du skal være opmærksom på at livmoderbetændelse også kan dufte godt for en hund.

    det kan jo så også være en stress reaktion fra hanhundens side, altså slet ikke have noget med parring at gøre.


  • #3   4. nov 2013 Åhhh nej. Bliver da helt bekymret...
    Vi har faktisk snakket om at hun drikker lidt rigeligt og tisser til tider en hel sø nærmest. Derfor sku' jeg ha' ringet til dyrlægen idag - men da vi næsten lige er flyttet skal der lige styr på det hos dyrlægen først. Jeg ringer derned imorgen.

    Har haft lidt mistanke om sukkersyge... Kan det ha en effekt hos ham??

    Heldigvis viser hun ingen tegn på ubehag overhovedet, ingen udflåd og vil gerne hoppe op, både i sofa og seng... Det er kun det med vand og store tissetårer.


  • #4   4. nov 2013 det har jeg ingen erfaringer med fra hunde.

    men sukkersyge giver jo sukker i urinen, hos mennesker kommer urinen også til at lugte grimt hvis der er æggehvidestoffer i urinen, så ja sukkersyge kunne måske være et bud


  • #5   4. nov 2013 Låner lige din tråd. Min hanhund har de sidste uger snust mere end rigeligt og prøvet at parre min tæve. Hun skal først i løb om 1 måned. Men er lige gået ud af en falsk drægtighed. Der er intet at se og ingen tegn på løbetid overhoved?

  • #6   4. nov 2013 det er jo lidt det samme svar til dig B-B

    få tjekket om tæven fejler noget, især hvis det ikke er en adfærd der plejer at være der en måned før løbetid.


Kommentér på:
Han hund humper tæve, ikke i løb.

Annonce