{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
585 visninger | Oprettet:

Opkast og kvalme {{forumTopicSubject}}

Igår eftermiddags og aftes (lørdag) var lady lidt rolig, og ville helst bare putte og sove.
jeg tænkte ikke nærmere over det, end at hun måske var lidt træt. Hun sover jo gerne om dagen med mig (arbejder nat) men havde jo fri i weekenden, så ingen søvn om dagen, så tænkte bare hun nok var lidt træt, fordi rytmen er lidt lavet om.
I formiddags kaster hun så gult op, og lidt skum.
Hun ville ikke spise eller drikke.
Der går ca en time og så kan jeg se hun går lidt væk, sætter sig og stirrer, så jeg skynder mig ud i køkkenet med hende, hvor der er linoleum gulv, hun kaster gult op 2 gange.
Nægter at drikke og har stadig ikke rørt sit mad.

Jeg putter på sofaen med hende det meste af dagen.

Vi henter vores søn der har været på weekend, og da vi kommer hjem, har hun spist og drukket lidt.

Ligger på sofaen og hun putter som sædvanlig, men smasker og smasker og synker...smaske smaske og synker... Jeg kan læse mig frem til at det er tegn på kvalme...

Skal jeg undlade at give hende alm foder i morgen, og så give skånekost istedet?
Hun vil gerne gå tur, og virker ellers frisk nok, så tænker det bare er lidt mave onde?

Intet i mig skriger ihvertfald dyrlæge, og var der noget var jeg længe afsted.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opkast og kvalme
  • #1   17. nov 2013 tilbyd hende så meget vand du kan ..... i morgen ville jeg give kost ris og kylling såfremt hun ellers virker bedre, ellers ville jeg nok lige høre dyrlægen ad....

    husk risen skal koges i minimum dobbelt vand og dobbelt så længe som det vi spiser


  • #2   17. nov 2013 Hun kommer selvfølgelig afsted hvis hun kaster mere op, for det værre osv, hun har haft mave Tarm betændelse en gang, hvor hun var rigtig syg og indlagt, så jeg holder skam øje med hende.
    Hun har spist lidt og drukket, har kvalme, men har holdt maden i sig i nogle timer nu.

    Kan jeg bruge alm ris (ris i poser)?


  • #3   18. nov 2013 åh undskyld, var gået i seng .... måske, jeg bruger helst dem der skal måles af ...

    kan du ikke tage dem ud af poserne, 1 dl ris koges med 3 -4 dl vand ... og i 40 minutter eller til vandet er væk ...


Kommentér på:
Opkast og kvalme

Annonce