989 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Patella forsikring Patella forsikring

Hej smiley
Min lille alfie har fået konstateret patella lux i begge bagben :(. han er nu 2.5 år, og blev det tjekket da han var et år, og der havde han det IKKE! jeg har tryg forsikring, ved i om de dækker operation? De siger i telefonen de gør, men har bare lidt nerver over det smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Patella forsikring
  • #1   20. nov 2013 Det bedste du kan gøre er at læse dine forsikringsvilkår, da det vil stå der og der kan være forskel i om de dækker afhængig af race og hundens alder ved ind forsikring. men hvis de over tlf. siger det dækker må du jo regne med dette og ellers bed om at få det på skrift hvis de vil dette.

God bedring med ham

• #2   20. nov 2013 Hos tryg står der ikke noget om specifikke racer. derfor må de jo dække. Jeg ringer igen imorgen og ber om at få det på skrift. det jo alligevel 20.000kr det handler om.. smiley

• #3   20. nov 2013 godt ide, desværre er deres årlige dækning ikke så høj kan jeg se, så du vil få en del selvbetaling. men selvfølgelig bedre end at slet ikke have nogen form for hjælp. syns ikke der står så meget i deres vilkår om fx patella.

• #4   20. nov 2013 De dækker 17.000 om året, så tager et ben inden nytår. Og et efter smiley

• #5   21. nov 2013 Et forsikringsår følger ikke nødvendigvis kalenderåret, så det skal du være opmærksom på, der vil desuden være selvbetaling på et hvis beløb, og du skal jo selv betale til at starte med.
    Du bør envidere opveje fordele og ulemper ved at operere af to omgange!

Er din hund generet af det, og hvad grad har han?

• #6   21. nov 2013 Han har grad 5 på det ene og grad 5 på det andet. Ja jeg ved godt jeg skal betale lidt selv smiley

• #7   21. nov 2013 dækningen er så vidt jeg ved altid pr. forsikrings år og ikke kalender år. det vil sige ved hvert hoved forfald er det en ny årlig dækning, så du kan desværre ikke dele det på til før og efter nytår. Fandt lige vilkårene fra 2013 og der dækker Tryg 14.633 pr forsikrings år smiley

Hvornår har du hoved forfald?

Kommentér på:
Patella forsikring

Annonce