Bull Mastiff & Rottweiler vs citron & chili {{forumTopicSubject}}
Forhistorie: Vi har haft en smule problemer med at vores rottweiler hvalp på 6 måneder engang imellem bider i vores trappe når de er selv hjemme.
For at få ham til at stoppe besluttede jeg så at lave en blanding af citronsaft og chili til at smøre på det sted på trappen hvor han bed i den.
Snedig som jeg er smører jeg det på trappen, så kan den lille "lort" lære det
Hvilket så resulterer i følgene:
1: Pølse vores bull mastiff går ud snuser let til det, hvorefter hun begynder at slikke på trappen, hvor det er smurt på. Er sikker på hun tænker mmmmmm lækker trappe smag.
2: Rulle (rottweileren) bliver selvfølgelig nysgerrig og skal smage også, hvilket resulterer i at han nærmest slår en koldbøtte, fnyser som en tosset og løber rundt i stuen som om der er nogen der har sat ild til hans hale.
3: Pølse kigger forundret på ham og skal da lige smage på trappen igen og tager et par slik på dn , derfter går hun ind i smider sig i sofaen som om intet er sket.
4: Faderen besluttet sig så får at smage en mikro smule, hvilket er mega stærkt
5: Faderen får ondt at det lille pus af en rottweiler hælder en smule mælk op i en lille skål og holder ned til Rulle. Rulle smager på mælken hvorefter den fnyser med snuden i mælken så det er ud over det hele inklusiv faderens skæg/bluse/ bukser.
Så hyggelig morgen, især for konen som var ved at dø af grin.
jun 2013
Følger: 34 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.048
aug 2013
Følger: 8 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 50 Svar: 979
Bull Mastiff & Rottweiler vs citron & chili