Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.
  • Fjernelse af grene og vedbend 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor mange godbidder om dagen?
  • #2   4. dec 2013 ikke meget.. Men tilgengæld har de det meste af en ko at tygge i *GG* De har 88 forskellige knogler liggende ud over hele huset/haven.

Men de får et eller andet når jeg kører hjemme fra om morgen, 1 griseøre, 1 tyggepind eller en håndfuld god bider. Så får de en frikadelle sammen med far til middag smiley

• #3   4. dec 2013 Ikke ret meget.

De får vel omkring 5-8 stykker godbidder dagligt. Bare som hygge.
    Tyggepinde og ben, for de kun 1-2 gange ugentligt.

Trænes de er der flere godbidder "på højkant" men de er ofte mindre end dem de bare får som hygge smiley
    Men har ikke tal på hvor mange de for i forbindelse med træning.

Men har jeg på fornemmelsen de har fået ret mange til træning, får de lidt mindre foder om aftenen smiley vil ikke have de bliver overvægtige.

• #4   4. dec 2013 Mange, belønning ved træning og desuden giver det en lille ting hver gang man skal i kurven, skal ind når man har været ude, når der kaldes, når der børstes eller bare når man ser sød ud;)

• #5   4. dec 2013 nogle gange ingenting. andre gange en del (dvs måske 20 små stykker) det kommer jo an på om man træner noget med sin hund. Jeg køber de mindste guffer som det overhovedet er muligt eller klipper en welldone i mikrosmå stykker. nogle gange er gufferne noget kød vi har til overs eller skinkestrimler - de bliver også skåret i så små stykker som overhovedet muligt.

hvis der rigtig skal hygges får de en stang af tørret kød, men det er ikke en gang om ugen det sker.
    dog har jeg i en periode givet en havkatteguf hver dag.

250g det lyder helt vildt....så må hellere skrive at mine hunde vejer 8-9 kg

• #6   4. dec 2013 vi bruger af deres dagsration af maden, da vi har 2 der har tendens til overvægt

• #7   4. dec 2013 De dage hvor der ikke er træning får de fast tre stk.
    - Ét frossent marvben med fyld af opblødt tørkost og leverpostej, når jeg går om morgenen
    - En stor kiks, når vi kommer hjem fra den lange gåtur om eftermiddagen
    - En større guf (griseøre, nakkesene el. lign.) som godnat-guf efter dagens sidste gåtur.

Så får de jo så nok også lige en 5-6 småbitte guffere på gåturene, når de enten søger kontakt, eller kommer hen og skal gå pænt mens vi passerer andre hunde. Og nogle aftner træner vi istedet for at gå tur. Så får de guffere der, men får så ikke godnat-guf bagefter (det er de dog ikke altid helt tilfredse med..)

• #8   4. dec 2013 Vi træner ikke hver dag, så derfor får han heller ikke godbidder hver dag. Men han får dagligt nogle lidt større ting som hønsefødder, dentastix, griseøre, 3-4 tørrede små fisk, et stykke tørret kallun eller hvad vi ellers har af den slags.

• #11   4. dec 2013 Hun får altid en (eller to smiley ) lidt større ting, når jeg går.

Udover det er det egentlig ikke så tit hun får noget.. Hun har en klov, et marvben og griseøre liggende, som hun tygger i som hun lyster.

Hver gang vi er ude og gå har jeg en skive flødehavarti med, så er hendes indkald helt fantastisk godt nemlig!

Når vi træner, spiser hun snildt 150-200 gram skinketern på en ca. en time, hun vejer ca.6kg smiley

• #12   4. dec 2013 Tja.. Jeg bruger en del guf når jeg træner med den store, sådan en god lommefuld. hjemme får de sjæl dent guffere, en tyggeting ind i mellem, og ellers kødben

• #13   5. dec 2013 De eneste "faste" godbider mine får er når jeg kører fra dem. De kender rutinen og ved der falder noget af og de ligger sig og venter forventningsfuldt.
    De er ikke noget der tager tid der får, de skal kunne nå at spise det inden jeg går ud af døren.
    Hvor mange godbider/tyggestænger/ben der ellers falder af, er forskelligt.

• #14   5. dec 2013 Ca 1-4, alt efter hvilken godbid og størrelsen.
    Træner vi er det hendes foder og/eller legetøj som belønning. Virker fint smiley

• #15   5. dec 2013 Der er godt nok stor forskel må man sige, men lidt sjovt at høre smiley

Kommentér på:
Hvor mange godbidder om dagen?

Annonce