{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
742 visninger | Oprettet:

lær mig noget nyt :D {{forumTopicSubject}}

Nu er jeg opvokset med " hunde er et flok dyr de har heaki med mennesker og de dominer mennesker"..
Men som jeg kan forstå på mange af jeg her inde, er det slet ikke sådan det forgår..


Altså min hund på 2 år, han elsker at lege men mine venner i sær mændene og tygge lidt i dem og han slikker helt vildt, han kragler rundt på dem, (han får lov) hvis de så siger av eller stop så stopper han med det samme..
Den her form for leg har jeg ikke med ham, jeg kan godt starte en leg med lege tøj, men han er på ingen måde lige så vild og nærgående som ved andre..
Jeg har en veninde han elsker og alt på jorden, og han elsker at putte sammen med hende på sofaen også selv om der ikke er plads, han kommer selv og aflever legetøj og bamser til hende de skal lege med osv, det er rigtig hyggeligt, han høre dog ikke efter hvad hun siger med mindre hun bliver sur, og det syntes jeg er underligt..
Omkring mig sover han og slapper af, vi træner og går lange ture, og sover engang i mellem sammen inde i min seng, ingen vilde lege og han "overfalder" (leg) mig ikke som han gjorde engang..

Hvis jeg skulle snakke med min familie om det, er forklaringen at jeg er Føreren og mine venner er flokken, og der med på lige fod med ham... og men ligger sig ikke ud med Føreren..

hvad ville jeres forklaring være ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lær mig noget nyt :D
Kommentér på:
lær mig noget nyt :D

Annonce