{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
863 visninger | Oprettet:

Dem der siger hunde ikke kan tale.. {{forumTopicSubject}}

Bliver altså nød til at dele skøre lille Luckys store drømme.

Han kan måske ikke tale, men han kan sagtens gøre sig forståelig alligevel. I går så vi forskellige programmer med dyr i tvet, og lucky elsker at se tv.
Første program handlede om en mand der prøvede at være "kalkun mor" for vilde kalkuner, og som helt små er de altså ret søde, og jeg spørger derfor lucky om vi skal have sådan en, for han sidder med store øjne og følger med, hvortil han bliver helt ivrig og stormer op i hovedet på mig for at slikke mig på kinden som ja.
Senere ser vi så noget om leopardkillinger, og de er jo bare endnu sødere og jeg spørger lucky om vi ikke skal have sådan en, og han kigger bare på mig ligesom om han tænker at nu rabler det da helt for mig, selvfølgelig skal vi ikke have sådan et monster ind i vores hus. smiley
Så kommer næsehornene og lucky er ellevild, for sådan en VIL lucky altså have basta bum! Måtte altså pænt fortælle ham at det skulle vi ikke (han har heldigvis aldrig set otto er et næsehorn)

i dag sidder jeg så for sjov og kigger på hundehvalpe og finder en annonce med bordercollie hvalpe (tror jeg nok det var) og spørger ham så hvilken en han vil have, sidder og viser forskellige billeder og spørger så ved hvert billede, og han kigger pænt, men vender hovedet væk. Til sidst spørger jeg ham så om vi skal have os en chihuahuahvalp i stedet for, og han går helt i selvsving som om at det bare er det bedste i hele verden. smiley
Vi skal dog ikke have en hundehvalp lige foreløbigt.

Kan godt være han ikke er verdens klogeste hund, men han er altså heller ikke helt dum smiley

derudover er han helt vild med rosita fra beverly hills chihuahua 3, han bliver helt elektrisk når hun er på skærmen, men han vil ikke lytte når jeg siger at hun altså har en familie i virkeligheden og vi ikke kan få hende.

Stakkels lille skøre hund smiley

Andre der har hunde, der kan fortælle en helt masse og er god til at give sin mening tilkende?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dem der siger hunde ikke kan tale..
  • #1   28. jan 2014 Hehe, ja nogen mange skulle man altså tro de forstår alt smiley

    Reiki er allerbedst til at fortælle hvornår der er sne ude. Jeg ved ikke hvordan han gør det, men selv hvis han befinder sig i et rum uden vinduer eller andet "afslørende" så formår han ALTID at fortælle at NU sner det og han vil ud -desværre osse selvom det kræver at han lige skal vække mig først midt om natten e.l. -det er jo bare små detaljer, når nu man er en sneelskende lille vovse der SÅ meget trænger til at komme ud og rulle i den nyfaldne sne smiley

    Men at fortælle så meget som i din beskrivelse gør mine nu ikke -medmindre mit tonefald da fortæller dem hvad det er de skal fortælle smiley



  • #2   28. jan 2014 hehe Lucky er en meget "snakkende" lille hund, og han har en mening om stort set alt, dog er det ikke alt jeg snakker med ham om smiley

    Han er dog lidt mere "ej nu ikke det der hvide noget igen, mener du virkelig det?!" hehe.. smiley må være dejligt med en der faktisk vil ud i det, men ville nok ikke vækkes midt om natten for det.

    Spurgte engang lucky (jeg har en slem fobi for edderkopper) om han ville slå en edderkop ihjel for mig, hvis den var i lejligheden, så kiggede han bare over på min daværende kæreste, som om det havde vi da ham til.
    Så spurgte jeg om han ville hvis nu vi var alene hjemme, så stod han helt stiv, som for at fortælle at vi skulle lege at vi ikke var der så..
    2 sekunder efter rendte han jo selvfølgelig glad rundt igen.

    Lægger nok en del mere i hans måde at være på end der egentligt er, men synes det er nogle sjove samtaler man kan få med ham smiley


  • #3   28. jan 2014 Hehe ej hvor lyder det til i hygger jer. smiley Hehe min den " lille" hund er også den glade tv seer men synes ikke han sådan fortæller alt muligt... Men han kan godt gøre opmærksom på hvilke program han godt ka lide at se smiley

  • #4   28. jan 2014 jo her snakker vi også en del. Og jo Joey svare på mine spørgsmål ved nogen gange at gø, andre gange ignorere mig, eller noget helt 3. Eller 4. Men jeg er ikke i tvivl han har sin mening om næsten alt og hans øjene er så levende at de kan fortælde hele historier smiley

  • #5   28. jan 2014 vores har også mange forskellige lyde - et der siger, skynd dig at komme, der er noget 'farligt' - en når de vil ind, en hvis en kommer for tæt på når der puttes, en når der er mad osv osv. lige den med sneen kender vi også, de er VILDE med at lege i sneen, men Coda kommer dog hurtigt til at fryse, så han kommer lige ind og får varmen lidt ind i mellem, men så er han klar til en ny omgang smiley

  • #7   28. jan 2014 Tæller det når den lille kommer slæbende med madskålen og placerer den i mit skød.

  • #8   28. jan 2014 bobby henter mine sko og stiller dem foran mig, når han vil ud at gå.
    da vi så stephen kings cujo, kravlede han helt op på min skulder og skulle passes på smiley


  • #9   28. jan 2014 Hunden elsker animal planet smiley
    Især programmerne hvor de følger nogle hvalpe fra fødsel til salg. Hun følger intenst med, hviler i reklame pausen, og *pling* oppe igen når de starter smiley

    Katte killinger kan også gå, knap så sjov som hvalpe meeeen smiley



  • #10   28. jan 2014 Ej hvor sjovt og fedt at der er så mange hunde der har det sådan, selvom det er på forskellige måder. smiley

    Lucky skælder ud hvis der er et dyr I tvet han ikk kan li, f.eks kan han ikke li varulvene I twilight eller heste smiley

    Og han bliver sur hvis man vækker ham om morgenen eller flytter på ham om natten fordi han altid skal ligge helt op af mig og gerne så jeg ikke kan være der. smiley


  • #11   28. jan 2014 Elin sådan noget elsker lucky også og hvis det er kattekillinger der kalder på deres mor sidder han helt ulykkelig som om han bare gerne vil hjælpe dem. Tror ikke altid han forstår at de er inde I computeren smiley

Kommentér på:
Dem der siger hunde ikke kan tale..

Annonce