{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.032 visninger | Oprettet:

Foder/Sele/Halsbånd spørgsmål :) {{forumTopicSubject}}

Hej HG smiley

Jeg har lige et par spørgsmål, og istedet for flere emner, spørger jeg bare i et smiley

Først - Foder:

Hvis i skulle vælge mellem Essentials og Oliver's, hvilket ville i så foretrække, og hvorfor? smiley

Sele:

Hvilken sele ville i anbefale til en dansk/svensk gårdhund hvalp, eller generelt hvalp? smiley
Jeg har en Julius K9 sele til ham, men han har desværre ikke kropsform til den endnu, og den han har er en tynd nylon en, og jeg vil gerne have en robust sele der blir hvor den skal smiley

Sidst - halsbånd:

Ja, jeg vil gerne have et halsbånd til Moe der ikke "graver" sig under pelsen og genere ved huden, men hvilke gør så ikke det?
De rundsyede? Er de gode til hvalpe, små hunde generelt? smiley
Andre i vil anbefale? smiley

Udover det kommer her lige to sniger spørgsmål:

Moe har en dårlig vane med at jagte sin hale samt gnave i hans ben så han små piver (lidt sær lyd), jeg tænker om det kan være pga. kedsomhed han gør det?
Eller søger han opmærksomhed?
Han gør det mest når jeg står og laver noget hvor jeg ikke lige kan kaste noget med ham nemlig :-s

Og hvad ville i vælge, potevoks eller PawZ for at beskytte fusserne mod salt på vejene?
Hvor jeg bor smider de nemlig MEGET salt, groft salt, og Moe sætte sig tit ind i snebunker og slikker sine poter, så jeg må gøre noget for at beskytte de små futter smiley

Håber på nogle gode råd/forslag! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder/Sele/Halsbånd spørgsmål :)
Kommentér på:
Foder/Sele/Halsbånd spørgsmål :)

Annonce