2.356 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 37 Svar

Facebook - Alle os med hunde Facebook - Alle os med hunde

Aaarrrrhh skynd jer ind i gruppen, der er så mange derinde der har brug for råd!!
Er i en tråd lige nu hvor der er en 10 måneder gammel hund der bidder dens ejer (Sådan rigtigt), han får ssååå mange råd om at han skal holde den nede og bidde den, og mange andre værre ting, fordi det har virket på deres hunde!! smiley

Fandme sørgeligt!!!!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Den gamle opvaskemaskine skal udskiftes og der skal monteres en ny opvaskemaskine. 625 kr.
  • 16A Kraftstik 1.500 kr.
  • Løsne 10 skruer 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Facebook - Alle os med hunde
  • #1   5. feb 2014 Jeg var medlem af den gruppe på et tidspunkt... Det er jeg ikke længere. Det er spild af kræfter at prøve på, at kommunikere med de mennesker derinde. Ingen vil høre, og skriver man noget konstruktivt, som måske ikke er det mest positive fordi ejer er en klaphat, ja så er man pludselig det mest forfærdelige menneske på jorden, og er kun negativ, og med det ene ben ude af gruppen.
    Jeg har aldrig set så mange uintelligente mennesker samlet på en side. Og jeg gider simpelthen ikke bruge mit krudt på, at råbe for døve øre.
    Jeg vil meget hellere bruge min tid på noget andet.

Synes du skal lade det gå, ja sorry, ved det er hårdt, men jeg tror simpelthen ikke på, at man kan gøre en forskel. De mennesker derinde vil ikke høre.
    Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves..

• #2   5. feb 2014 Stakkels hunde smiley
    Ja har virkelig overvejet at smutte, ts er til at snakke med, han får bare de forkerte råd desværre smiley

• #4   5. feb 2014 Der er skisme mange du skal bide i øret minion desværre smiley

• #6   5. feb 2014 Hehe smiley

Fuck C&N det er virkelig som at snakke til døre.. Men sådan er det nu også nogen gange herinde.. Det hjælper nok ikke at sende dem herind, men er bare glad at det ikke er min hund de har med at gøre smiley

• #7   5. feb 2014 Den gruppe... Hver gang jeg har set et rigtig godt argument i en ''debat'' derinde, er det blevet haglet ned med fordomme og gamle skrøner..

• #8   5. feb 2014 Har været der, gør det ikke igen...

• #9   5. feb 2014 Ja præcis fredsfyldt, havde gudskelov nogen der bakkede mig op, men de brugte jo argumenter som - Det virkede for os...

• #10   5. feb 2014 Det er nok bedst for min sindstilstand at melde mig ud smiley

• #12   5. feb 2014 Jeg er blevet smidt ud af gruppen.. jeg elskede ellers dramaet der var der engang imellem. men man må åbenbart ikke fortælle folk om arvelige sygdomme og sådan, for så bliver man smidt ud. det er sådan en gruppe hvor man ikke må have en anden mening end admins for så ryger man ud smiley

• #13   5. feb 2014 suk, tror det er samme hund som denne: http://www.hundegalleri.dk/forum/Generel-diskussion/564456-hjaelp_min_hund_bider_og_goer_af_mig__men_ikke_min_kaereste

og måske denne: http://www.hunde-forum.dk/debat/38934-umulig-hvalp.html

Hvis det er så er det tydeligt at ejeren spørger men siden ikke indgår i en dialog... det gør han heller ikke på FB selvom der heldigvis også er nogen der giver mere fornuftige råd...

• #14   5. feb 2014 Har været medlem af gruppen, men smuttede igen da folk ikke talte særlig pænt til hinanden og gode råd var der ikke mange af.

• #15   5. feb 2014 Læste lige alle kommentarerne... Man får det jo helt dårligt over, at så mange bruger vold overfor deres hunde smiley

• #16   5. feb 2014 Ja præcis Line det var sådan set også det jeg skrev i en kommentar smiley Gudskelov var jeg ikke den eneste der blev dårlig:...
    jvind, ja noget ala det, han får bare nogen skrækkelige råd!

• #17   5. feb 2014 Nej så godt du prøvede at tale dem lidt til fornuft.. Men det er vidst som at tale for døve ører...
    Havde bare ikke forestillet mig, at så mange yngre mennesker brugte de forældede metoder

• #18   5. feb 2014 Hvis de har set forældrene opdrage og aldrig har oplevet andet, og fået råd af de forkerte, så er det vel bare sådan man gør...

• #20   5. feb 2014 Ja desværre

• #23   5. feb 2014 Den burde virkelig bare blive slettet den gruppe, det er nok bedst for alle smiley

• #24   5. feb 2014 Jeg er blevet smidt ud af gruppen, OG blokeret smiley

Har fandeme aldrig været et sted med SÅ mange tåber på en gang. De fleste derinde aner jo ikke ne disse om hunde, selv helt almindelig basisviden som at hvalpe altså bider, at hvalpe skal lære at være alene hjemme osv, ja det aner de ikke.

• #25   5. feb 2014 Jeg er stadig medlem af gruppen, men er holdt med at kommentere, for det er som at sparke til en ballon i modvind smiley
    Selv adm.holdet er så uvidende og konfliktsky, at de sletter alle tråde, der er en smule kritiske - eller humoristiske - og smider folk ud for et godt ord.

Jeg har så ondt af mange af de hunde, men man kan desværre ikke redde hele verden, så i stedet bruger jeg gruppen til at få et billigt grin over tåberne, når jeg ikke kan sove om natten smiley

• #26   5. feb 2014 Jeg smuttede selv fra gruppen, da jeg fik det så dårligt af de ting folk skrev... Tænk at mennesker kan være så uvidende og ondskabsfulde overfor deres hunde smiley Det gør ondt at høre om.

Og det er ikke ligefrem nanoscience at regne ud, at vold ikke er en god ting og at vold ikke løser noget... Det burde de fleste have lært fra barn af smiley

• #27   5. feb 2014 Jeg aner ikke hvorfor jeg er blevet smidt ud. Jeg har mange gange tænkt " Så nu får jeg sparket", fordi jeg ikke bare har aet folk på ryggen, men der har jeg fået lov at blive. Og når jeg så ikke rigtig har skrevet noget, ja så fik jeg sparket, meget underligt. Men hey, nu slipper jeg da for højt blodtryk smiley

• #28   5. feb 2014 Har været der, meldte mig ud og kommer helt sikkert aldrig igen.
    Det er simpelthen lige til at blive i dårlig humør, for hold nu op der er ikke én dag uden et skænderi, dårlig debat eller lign.
    Frygtelig gruppe!

• #29   5. feb 2014 Jeg er medlem af den gruppe og må mange gange sidde på hænderne... men jeg orker meget meget sjældent at kommentere, for magen til uvidende mennesker ska man f... lede længe efter.... og de er oveni hatten udenfor pædagogisk rækkevidde. ..
    Men ja, stakkels hunde, de må stå model til meget...

• #30   5. feb 2014 De fleste inde i den gruppe, de har jo fuldstændig tabt sutten. Deres tilgang til hunde, det i sig selv er næsten skræmmende, men det at der åbenlys er nogle der laver opslag med at hun venter deres amstaff hvalpe, eller smider billeder op af deres amstsff/pit blanding... Det... Er jo bare direkte dumt! Og hvis man nævner noget om loven, og ejernes manglende ansvar, så får man ellers på puklen! De kan simpelthen ikke finde ud af at få en debat op der inde. Alle bliver person lige, og flyver i flæsket på folk. Sidst fik jeg en pæn besked om at jeg slet ikke vidste hvad jeg talte om, det var jo bare hunde, det var ejerne der er problemet, loven var dåååååm, og jeg burde anskaffe mig en puddel jeg kunne børste, og så skulle jeg gå ud i verden og møde nogle søde,muzzelbasser smiley jo jo. Så blev jeg klogere smiley
    Altid så rart når fremmed mennesker kan fortælle og lære en noget nyt om sig selv, man end ikke vidste i forvejen smiley

• #31   5. feb 2014 Tjæz: Nej hvis man ikke er enig, eller kommer med et andet forslag, så er man modbydelige, personlig, ond, latterligt og jeg skal komme efter dig. Og hvis noget bare kommer i nærheden af at ligne en debat, så sletter admin opslaget, for man skulle jo nødigt lære noget mere/udveksle meninger, fyyyha smiley

• #32   5. feb 2014 Jamen, seriøst de er jo fuldstændig væk! Hvad er pointen i sådan en side, hvis man ikke må føre en debat? Der er da ingen der lære noget som helst nyt af at kigge på billeder, og nøjes med at kommentere: "neeej, sikke en fin lille vuffi, åhh så fin den er." For silvan altså! Springer dagligt en sikring eller tre pga. medlemmerne i den gruppe smiley Og alligevel kan jeg ikke lade være med at gå ind og lure... For kan det virkelig passe, at folk er så uansvarlige og uvidne? Og ja, det kan det!

• #33   5. feb 2014 nårh godt så er jeg ikke den eneste, der bliver dårlig over uvidenheden smiley

• #34   5. feb 2014 Tjæz: Haha, det var også sådan jeg havde det, og pludselig kunne jeg så ikke finde siden, så måtte jo konkludere jeg var blevet kylet ud, sleeemme sleemme mig smiley

• #35   5. feb 2014 rikke - de er ligeglad med hvem de smider ud, hvis man ikke har samme mening som den der opretter en tråd så er det bare ærgeligt og man bliver smidt ud. du er ellers én af de få jeg har set komme med KONSTRUKTIVE råd istedet for "rusk den i nakkeskindet" osv. smiley

• #36   5. feb 2014 Jeg må tilstå, at jeg også tror jeg ryger inden så længe. Jeg kan simpelthen ikke holde mig tibage når fjolser f.eks. reklamere med at de venter hvalpe på deres amstaff blanding. Jamen, det er jo ikke bare dumt, det er direkte idiotisk! Og alle de folk der mener at bur er eneste løsning, hvis hunden ikke kan være alene hjemme uden at ødelægge noget... Jamen, har I forsøgt forfra med alene hjemmetræning, sådan nogle spørgsmål bliver der som regel ikke svaret på, og flertallet siger bur, så det er da det vi gør! Skid hul i at hunden måske lider af separations angst, bare den ikke ødelægger inventaret!

• #37   5. feb 2014 tror også jeg læste en kommentar med at politiet også holder øje med siden, endnu mere dumt.. -.-'

• #38   5. feb 2014 Kristine: Jamen det underlige er jo, at da jeg blev kylet ud, der havde jeg ikke rigtig sagt noget i flere dage. Det ville give mere mening, hvis jeg havde fået sparket en af de dage, hvor jeg netop havde skrevet en del.

• #40   5. feb 2014 Og bruge anti gø halsbånd, lufte hunden i haven fremfor at gå tur , og så skal man helst avle på alt der kan kravle .

• #43   5. feb 2014 Nå nu blev der en mere sur derinde i gruppen bare fordi man skriver hun skal tage en avis og banke sig selv i nakken... smiley

• #45   5. feb 2014 Åh nej, åh nej, ÅH NEJ! En beklager sig over at hendes amstaff lingende hund ikke kan med særlig mange andre tæver, og dette spørger hun så til, hvad hun kan gøre ved. Det første svar der kommer, er da at det skyldes at hunden bestemmer for meget! For det er jo netop der....

• #46   5. feb 2014 Seriøst Line? 9 gange?! Det er jo helt forrykt!

• #48   5. feb 2014 Wow... Håber godt nok hun har skrevet forkert eller overdrevet... For det andet... Det er da sygt smiley Stakkels lille tæve smiley

Kommentér på:
Facebook - Alle os med hunde

Annonce