{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.738 visninger | Oprettet:

Hund der pludselig halter? {{forumTopicSubject}}

Hej alle.. Undskyld mit lange indlæg på forhånd, men har brug for lidt hjælp og erfaring her.

Min hvalp på 6 mdr tog jeg med til stranden i forgår sammen med min ældre hund. De tumler som altid, og efter en 45 min halter lille Bonnie, jeg tænker hun måske har jokket i en muslingeskal, så jeg vender om og finder bilen igen, hvor jeg selvfølgelig tager hende i snor så hun kan slappe lidt af. a vi kommer hjem er der ingenting, men smider alligevel alle 4 poter i blød i sæbevand, just in case. Dagen efter er der stadig ingenting, indtil vores gåtur, hvor hundene igen er løse og leger, og lige pludselig halter hun, faktisk rimelig slemt, så hun kommer igen i snor og vi går hjem, hvor hun får 100% ro. Men efter hun har lagt og sovet er det som om det er blevet lidt værre? Nå, men nu var det jo aften, så ville kæresten og jeg lige give det til i dag, med håb om det er blevet bedre. Det er det så bare overhovedet ikke, nu halter hun konsekvent på venstre forben. Hendes humør fejler ingenting, hun var lidt nedtrykt i morges, men efter vi kom ud af sengen er hun sig selv igen nu, spiser, drikker og er egentlig bare en glad rullepølse som altid.. Hun vil gerne lege med vores anden hund, men det stopper jeg, der er ingen grund til at irritere hendes ben jo..
Jeg har ringet til dyrlægen, og jeg venter nu på at de ringer tilbage med en tid, hvor hun kan komme i røngten.. Så i mens jeg venter, så tænkte jeg jeg ville høre om der var nogen herinde der har prøvet noget ala det samme?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund der pludselig halter?
Kommentér på:
Hund der pludselig halter?

Annonce