{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
854 visninger | Oprettet:

gøer når hun er alene {{forumTopicSubject}}

hej folkens,

vi og vores 1½år gamle tæve Alma har et problem vi ikke selv syntes at kunne løse, for det første kan hun ikke være alene hjemme uden a ødelægge alt, så derfor har jeg lavet en stor lækker hundegård med træer græs og alverdens lækre ting, og et stort isoleret hundehus hun ka liste ind i vis det regner, men i starten var hun udbryder konge i den hundegård, men det er heldigvis gået i sig selv igen, og virker egentlig til a godt ku lide at være der, hun går ihvertfal frivilligt derind om morgenen, men når jeg som den sidste køre om morgenen står hun og gøer i en halv times tid før hun falder til ro, og så begynder hun igen omkring klokken 14 -15 og bliver ved indtil min kæreste kommer hjem omkring 15, og nu har vores nabo, som er gode venner af os, "brokket" sig lidt over det, fordi det self er træls at høre på. så vi ska ha gjordt noget ved det, hvordan træner man sig ud af det? vi er nærmest villige til at efterhånden, for vi elsker Alma vil selfølgelig beholde hende, Min kæreste siger til at hun tror Alma Har noget seperations angst


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gøer når hun er alene
Kommentér på:
gøer når hun er alene

Annonce