{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
821 visninger | Oprettet:

Store fremskridt her i IU land {{forumTopicSubject}}

Som nogen ved, var Morgan ikke specielt begejstret for at få en "lillebror", faktisk virkede han som om at lilleprutten lugtede grimt, han lavede opkastlyde og savlede, når han lugtede til ham, og vendte sig demonstrativt om og skred væk, væk fra lilleprutten og væk fra os andre.. vældig fornærmet og SKUFFET! smiley

Sådan var de første dage.. tilmed var han muggen på mig, ville ikke hyggeputte, gad mig ikke på gåturene, ignorerede mig på det groveste.. smiley

Han tøede noget op i dagene op til weekenden, og gad godt sin moooaaar igen, men lilleprutten var stadig ikke interessant..
Han kunne dog nedværdige sig til at være i samme rum som den lille, men han skulle ikke komme for nær, for så skred giraffen demonstrativt.. og sofaen er blevet det nye residens, man har vel visse rettigheder som storebror?? smiley

Så var det godt at tante Citta og specielt onkel Ebbe trådte i karakter, og tog sig godt af lilleprutten. Onkel Ebbe har lært ham, at man ikke tager ben og mad fra voksne hunde, på en god måde (babyGandalf er kronisk sulten og grådig) han har vist ham de gode snusesteder, vist ham rundt på matriklen, hyggesovet med ham osv. AL respekt til min gamle Cairn, må han leve i 100 år!!!. Han har været rollemodel for 3 boxere gennem tiden, en cairn tæve, og nu to Irske ulvehunde, han har dælme gjort det godt den gamle mand! smiley

Nå, men jeg havde væddet herhjemme om, at når weekenden var ovre, så ville de to Irske ulve ligge side om side.. frivilligt..
Og se hvad jeg fik beviser af?
WEEEEE... elsker når det lykkedes smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Store fremskridt her i IU land
Kommentér på:
Store fremskridt her i IU land

Annonce