Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bortskaffelse af haveaffald 500 kr.
  • Fragtmand 1.000 kr.
  • Rengøring af toilet, køkken og vinduer. 300 kr.
  • Opsætning af vaskemaskine og tørretumbler 1.000 kr.
  • Handyman til tilkobling af vaskemaskine 550 kr.
  • Siemens Opvaskemaskine med fejl E:24 – hjælp ønskes 1.120 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fødselsdag, hvad skal jeg finde på?
  • #1   2. jun 2014 Min Ipsen har også fødselsdag i morgen, 3 år bliver hun, de er godt nok gået hurtigt ...

De har fået gode ben i dag, i morgen er lang arbejdsdag så der kommer ikke til at ske noget særligt...

• #2   2. jun 2014 Det er lidt forskelligt hvad vi laver - men vi laver altid noget.
    Cleo holder altid fødselsdagsfest. Vi starter med en lang gåtur og så plejer vi at få gæster (min og Cleos menneske og hundevenner). Der er gaver til Cleo og fødselsdags mad. I år bliver Cleo 10 år og det bliver fejret med fødselsdagsfest smiley

På Saliks fødselsdag fik vi også gæster og vi gik en lang tur langs stranden så hundene kunne lege osv. Derefter tog vi hjem og holdt resten af fødselsdagen.

På Asta, Carla og Noahs plejer vi at køre en tur og kombinerer det med at gå en lang tur et spændende sted og selvfølgelig går de også gaver osv. smiley

• #3   2. jun 2014 CMP: orv, der lyder hyggeligt med en fødselsdagsfest! smiley

• #5   2. jun 2014 God idé

• #6   2. jun 2014 Vi gør som sådan ikke noget specielt, men forkæler dem da lidt i løbet af dagen.. Mystique havde fødselsdag i går, søndag, og hun fejrede det på udstilling hvor hun tog certifikat nummer to og blev 2. bedste tæve - så hun klarede gaverne helt selv smiley

Ellers kan forkælelsen stå på en go tur på marken, en ekstra guf og måske falder der et stykke kød af en-eller-anden slags af fra aftensmaden smiley Mystique tog sig også den frihed at rulle i noget indtørret gylle i går - og hun fik kun lov fordi hun havde fødselsdag smiley

profilbillede
Kommentér på:
Fødselsdag, hvad skal jeg finde på?

Annonce