330 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Napper mig i øreflippen Napper mig i øreflippen

Tjaaa Chucky er en rigtig hænge pusse nusse hund, som har den her ide med at han mægtigt gerne vil slikke i hovede, nu er han så begyndt at nappe i øreflippen, er dette små biderrig eller fordi min hund er så dum at han tror han kan patte der???

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklipning 500 kr.
  • Gardinskinne i loft 250 kr.
  • Hej! Jeg har lige købt et IKEA garderobeskab (model: Rådmansö]), og jeg har brug for hjælp til at samle det. Skabet er bresde 118 dybde højde64H190 cm, og det er stadig i sin originale emballage. Kan du hjælpe mig med at samle det hjemme hos mig i Nørrebro? Hvad vil det koste, og hvornår har du tid? Venlig hilsen, Sasha please, if possible, reply in english thanks! i would need it to be done ideally this morning, but also tomorrow morning is fine 800 kr.
  • Udskift Nilhane / Stophane 1.400 kr.
  • Reparation af tørretumbler 1.500 kr.
  • Træfældning 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Napper mig i øreflippen
  • #1   30. aug 2006 Det skal lige siges at dette har været verdens letteste hvalp som aldrig har haft det med at nappe i fingere, arme eller andet, højst lige tage en hapser om snore på tøjet eller da jeg fik ham en ordenlig mundfuld hår **GgG**

• #2   30. aug 2006 Magnus gør det også ved mig og folk som kommer hjem til mig. . . specielt hvis de selv har hund og dufter af den uanset om det er tæve eller hanhund de har. . .

• #3   30. aug 2006 Ja det virker også næsten som om han lopper mit øre... skal jeg irettesætte ham med det? det gør jo ikke ondt

• #4   30. aug 2006 Nej nej, ingen problemer fra min side af, det er da hyggeligere end at han slikker mig i øjet som han ellers har for vane **GG**

• #5   30. aug 2006 Ja chucky har også ynglings steder, øret, øjet og næsen... og både øje og næsen vender jeg mig aldrig til, det e altså virkelig ikke rart...

• #6   30. aug 2006 Lidt som chucky, som jo mener at det eneste der virker at at slikke i hovede, så han stiller mig pænt op og slikker og slikker dem i hovede, skubber man ham væk går der 2 sek også står han der igen, det er sku lidt belastende men jeg håber vi får vendt ham af med det en dag, jo ikke så skønt når folk skal hilse på ens hund at den lige tager en slikker i sin ass og så i deres hovede *'GgG**

• #7   30. aug 2006 Gustav har det med at kigge på mig og så lige pludselig så springer han op og bider mig i næsen.... er det det samme?

Kommentér på:
Napper mig i øreflippen

Annonce