Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Vandrør-skade 1.300 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  golden med skæl
  • #1   4. sep 2014 Skæl er der en del hunde der har /får det kan være fordi de har for tør pels .Jeg giver så mine hunde 1 fiskeolie kapsel om dagen ,og vi har aldrig haft skæl .Min mors Labradore fik også skæl ,men gik væk ved at gi fiske olie .Der er også nogen der giver Lakseolie Nu fodre jeg så også med Arion Laks og ris smiley

• jytte B
    jytte B Tilmeldt:
    jul 2014

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3
    #2   4. sep 2014 denne her slags skæl er noget Goldens får, de blir testet for det for at måtte bruges i avl - tror jeg

• Jevaan
    Jevaan Tilmeldt:
    apr 2012

Hunde: 1 Emner: 32 Svar: 554
    #3   4. sep 2014 Det lyder som ichthyosis. Det skulle være en forholdsvis mild lidelse, der mest skulle udgøre et kosmetisk problem. Men personligt ville jeg vælge en hvalp fra en kennel, der ikke avlede på hunde med ichthyosis, men prioriterede sundhed så meget som man nu kan. Man kan teste for det før avl.

• #4   4. sep 2014 Ok Jytte Jeg anede ikke der var en sygdom der gav skæl .Så godt der kommer andre med råd til dig smiley

• Jevaan
    Jevaan Tilmeldt:
    apr 2012

Hunde: 1 Emner: 32 Svar: 554
    #6   4. sep 2014 Inger - Dit råd var såmænd godt nok, man anbefaler at give olietilskud til hunde med sygdommen. Og så kan man vist også få en særlig shampoo at bade dem i.
    Men hvor lidt eller hvor meget besvær det er, er svært at sige. Nogen hunde har næsten ingen symptomer, hvor andre er mere plagede.

• #7   4. sep 2014 jeg har venner der har en Golden med allergi problemer, ikke denne lidelse, men må indrømme at jeg aldrig ville købe en hund hvor en sådan lidelse er kendt inden købet ... uanset om den er/bliver slem eller ej, der vil være mulig livslange hensyn og specialbehandlinger ... dette vil jeg ikke orke at gå vidende ind i ...

http://curis.ku.dk/ws/files/47746118/Ichthyosis_DVT_2013.pdf

• #9   4. sep 2014 Hvis den bliver parret med en der er testet fri kan den højst blive carrier. Og det burde ikke udløse problemer. Men er "makkeren" ikke testet (eller testet affected), ville jeg ikke købe der.

Kommentér på:
golden med skæl

Annonce