{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
723 visninger | Oprettet:

Nick F
Nick F
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 192

Artikel og video klip om jagthunde {{forumTopicSubject}}

Her kan man se et lille indblik i en syg verden hvor jægere bruger hunde til deres syge lyster .... som tidligere jæger kan jeg fortælle at i Danmark er der slet ingen grænser for hvor afstumpet man kan være på jagt ... jeg brækker mig.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Artikel og video klip om jagthunde
  • #1   26. sep 2014 1) hvilket klip?

2) at du har (haft) tumper til jagtkammerater betyder altså ikke at alle jægere er tumper. Hvis ikke jeg forveksler dig med en anden, har du jo osse haft den debat oppe mange gange før, og jeg forstår simpelthen ikke behovet for at drive hetz mod jægere...

Der findes osse tumper som dyrker IPO, tumper som dyrker agility, ja faktisk kan der findes tumper overalt i samfundet... det betyder ikke at samfundet udelukkende består af tumper

• Nick F
    Nick F Tilmeldt:
    okt 2013

• #4   26. sep 2014 godt så -det er er jo så ikke en lovlig måde at jage ræv på, og ked af at skuffe, men heller ikke noget jeg kender nogen som helst der bifalder, hverken jægere eller ikke-jægere...

Det er en frygtelig historie, det er der ingen tvivl om... men det er altså ikke et eksempel på hvordan jægere opfører sig, men derimod et eksempel på hvordan nogen afstumpede mennesker (som så tilfældigvis osse er jægere) underholder sig... Mon ikke samme mennesker havde mishandlet dyr, uanset om det havde været undskyldt som værende jagttræning eller ej

• Nick F
    Nick F Tilmeldt:
    okt 2013

#5   26. sep 2014 sjovt den samme smørre der kommer hver gang ... den sidste tråd omhandlende jagt herinde vidste jo virkelig hvor "etiske" i jægere er. Hvor mishandling af vildsvin blev nedtonet og blev betegnet som træning af jagthunde ... men fint nok hyg jer at mishandle og stresse dyr smiley

• #7   26. sep 2014 Så vi på den ingen smiley

• #10   26. sep 2014 Jeg er ikke jæger. Men jeg har en del i omgangskredsen der er. Og ikke en eneste af dem ville finde det der ok (og videoen har jo huseret på FB nogen tid, så har faktisk sort på hvidt at flere af dem ikke mener det er ok)

Det der er jo ikke et spørgsmål om for/imod jagt og jægere, men slet og ret en dyreværnssag... dem findes der masser af, og en stor del af dem er altså begået af folk der aldrig har sat fod på en jagt... så at hive det frem når jægere er involveret, tjener jo ikke noget formål...
    lidt som at hive det frem hver gang et postbud er involveret og derudfra konkludere at alle postbude er dyremishandlere

• footrot.flats
    footrot.flats Tilmeldt:
    jun 2013

Svar: 478
    #11   26. sep 2014 *biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip*

• footrot.flats
    footrot.flats Tilmeldt:
    jun 2013

Svar: 478
    #13   26. sep 2014 "Som tidligere jæger...." mig i røven...

Jeg kan godt huske de informationer om dit virke, eller manglen på samme, som jæger....

Ignorer signal, er alt hvad der kan siges om det.

• Nick F
    Nick F Tilmeldt:
    okt 2013

#14   26. sep 2014 "Jeg havde ellers fået den opfattelse af, at jægere går meget op i at dyr skal lide så lidt som muligt - derfor også vigtigheden i et rent og præcist skud... "

Selvfølgelig er det ikke alle jægere der er afstumpet idioter. Men opførsel som i ser på klippet og læser om i artiklen er ikke noget der høre til sjældenhederne ... overhovedet ...

Kommentér på:
Artikel og video klip om jagthunde

Annonce