723 visninger
|
Oprettet:
Artikel og video klip om jagthunde {{forumTopicSubject}}
Her kan man se et lille indblik i en syg verden hvor jægere bruger hunde til deres syge lyster .... som tidligere jæger kan jeg fortælle at i Danmark er der slet ingen grænser for hvor afstumpet man kan være på jagt ... jeg brækker mig.
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.929
2) at du har (haft) tumper til jagtkammerater betyder altså ikke at alle jægere er tumper. Hvis ikke jeg forveksler dig med en anden, har du jo osse haft den debat oppe mange gange før, og jeg forstår simpelthen ikke behovet for at drive hetz mod jægere...
Der findes osse tumper som dyrker IPO, tumper som dyrker agility, ja faktisk kan der findes tumper overalt i samfundet... det betyder ikke at samfundet udelukkende består af tumper
okt 2013
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 192
jan 2007
Det er en frygtelig historie, det er der ingen tvivl om... men det er altså ikke et eksempel på hvordan jægere opfører sig, men derimod et eksempel på hvordan nogen afstumpede mennesker (som så tilfældigvis osse er jægere) underholder sig... Mon ikke samme mennesker havde mishandlet dyr, uanset om det havde været undskyldt som værende jagttræning eller ej
okt 2013
dec 2013
Følger: 37 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 132 Svar: 938
jan 2007
Det der er jo ikke et spørgsmål om for/imod jagt og jægere, men slet og ret en dyreværnssag... dem findes der masser af, og en stor del af dem er altså begået af folk der aldrig har sat fod på en jagt... så at hive det frem når jægere er involveret, tjener jo ikke noget formål...
lidt som at hive det frem hver gang et postbud er involveret og derudfra konkludere at alle postbude er dyremishandlere
jun 2013
Svar: 478
jun 2013
Svar: 478
Jeg kan godt huske de informationer om dit virke, eller manglen på samme, som jæger....
Ignorer signal, er alt hvad der kan siges om det.
okt 2013
Selvfølgelig er det ikke alle jægere der er afstumpet idioter. Men opførsel som i ser på klippet og læser om i artiklen er ikke noget der høre til sjældenhederne ... overhovedet ...
Artikel og video klip om jagthunde