Kæmpe bule i hovedet!!! Kæmpe bule i hovedet!!!
HJÆLP!!!!
Mine forældre har en dogue de Bordeaux han på 4 måneder. For lidt tid siden fik han pludselig en kæmpe bule i hovedet, vi har været ved dyrlægen en del gange og få den undersøgt, og fået suget blod ud, idag var vi så endnu en gang inde, og de ville ikke gøre noget ved den, da de er bange for om der er blødt neden under, fordi det er en hård skal. Forskellige dyrlæger omkring os har kigget på det og dyrlæger fra Tyskland, og ingen ved hvad det er, så vi er blevet bedt om at se tiden an, om det bliver værre eller bedre... Så nu ville jegd prøve at høre om der er nogen her der har oplevet det før??? Dyrlægen siger det er ikke en skade, pga han har leget for vildt eller noget, og han har fået taget blodprøver der heller ikke viser noget, så de tør ikke gøre noget ved det.... Tre af billederne er fra inden det kom og de sidste hvordan det ser ud nu..
Men som skrevet, det er ikke væskesamling, han har fået medicin, han har fået taget blodprøver, der var intet og se og har fået taget røgten, og det er heller ikke cancer.
dec 2007
Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 34 Svar: 1.015
Held og lykke med gutten!
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 421 Svar: 13.120
jan 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 27 Svar: 490
Der er dyrehospitaler, som har en MR scanner, jeg ved ikke hvilke, men på en MR scanning ken man se utroligt meget, har selv fået et knæ MR scannet.
Det eneste jeg ved er, at en MR scanning er temmelig dyr.
Spørg din dyrlæge.
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 94 Hunde: 4 Emner: 956 Svar: 17.845
aug 2004
Følger: 15 Følgere: 18 Hunde: 2 Emner: 96 Svar: 1.479
aug 2004
Følger: 15 Følgere: 18 Hunde: 2 Emner: 96 Svar: 1.479
Lyder sært at det skulle være gået så skævt? Var da ikke mit indtryk af Minion
Kæmpe bule i hovedet!!!