{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Galastop
  • #1   12. nov 2014 Galastop bruges kun ved mælk i patterne.
    Ellers er afledning og træning vejen ud af falsk drægtighed.


  • #2   12. nov 2014 Vores Bella har fået galastop mod falsk drægtighed, det havde god effekt på hende. Vi har ikke oplevet nogle bivirkninger.

  • #3   12. nov 2014 Fifi har fået galastop.
    Der går et par dage, inden det virker.
    Ingen bivirkninger her smiley
    Men vi valgte, at få hende steriliseret, men det kan jeg læse, at i helst vil undgå.
    Du skal bare huske, at " rester" skal smides ud og må ikke gemmes til næste løbetid


  • #4   12. nov 2014 Sally blev falsk drægtighed her for 3 uger siden,hun havde mælk i patterne,peb og var helt ved siden af sig selv...vi brugte galastop til stop af mælkeproduktion uden bivirkninger...vi er ved at overveje at få hende steriliseret ..men altså ingen bivirkninger her smiley

  • #5   12. nov 2014 Måske disse piller kan hjælpe. Det er vidst nok et kosttilskud, som skulle kunne hjælpe for falsk drægtighed. Kender kun til folk der bruger det i forbindelse med reelt drægtighed, men måske er det et forsøg værd, når nu at sterilisere ikke kan komme på tale?
    http://www.dorwest.com/Products/RL/raspberry-leaf-tablets-for-dogs-and-cats


  • #6   12. nov 2014 Kaido have ikke mælk i patterne men hun fik Galastop under hendes falske drægtigheder inden hun blev steriliseret.

  • #7   12. nov 2014 Tinka fik galastop første gang hun var falsk drægtig - men hun blev pludselig virkelig "fuld" af det, og kunne knap stå på benene og gik og dinglede og var disorienteret, så det får hun ikke igen.

  • #8   12. nov 2014 Min tæve fik det rigtig dårlig af Galastop. Hun havde kun mælk i patterne, men efter Galastop fik hun rystelser, feber, manglende appetit og uro. De fleste dyrlæger afviste at der er bivirkninger ved Galastop, kun min egen tog det seriøst. Jeg blev opfordret til at lade hende blive på Galastop, så vi kunne tjekke for overfølsomhed eller lignende, men valgte selvfølgelig blot at stoppe og efter et par dage var hun fin igen dog stadig med mælk.
    Jeg gør det aldrig igen og virkelig skuffet over at dyrlæger ikke vil notere bivirkninger. Der er jo nok en grund til at det stadig står som uden bivirkninger


  • #9   12. nov 2014 Tak for jeres svar. Der er delte meninger/erfaringer som frygtet smiley
    Bella får masser af mælk i patterne, piver og finder et yndlingsdyr. Har altid været bange for bivirkninger ved Galastop, men tænker det måske skal prøves. Der kommer en dyrlæge hjem og skal vaccinere hende i morgen, vil lige tage en snak med hende om det. Må indrømme jeg står med et ben i hver lejr. Det optimale er en sterilisation, men det kan vi jo ikke.


  • #10   12. nov 2014 Min tæve på 11 år har haft mælk i patterne flere gange og været falsk drægtig. Jeg har ikke oplevet hun har været ulykkelig pga det. Har bare gemt diverse pivedyr og bamser væk og så går det over i løbet af et par uger . Det er kun appetitten det er gået ud over. Ville ikke risikere galastop. Alt har bivirkninger.

Kommentér på:
Galastop

Annonce