Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af elpære 250 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.250 kr.
  • Cleaning 205 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Samling af ikea kommode 700 kr.
  • fjerne ukrudt 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan man give Hokamix til hvalpe?
  • #2   15. nov 2014 Ok.
    Det er Hokamix 30 pulver, hvis det siger dig noget....?

• #4   15. nov 2014 Ok, tak for svar. Så prøver vi det. Også for at få det brugt. smiley

• #5   15. nov 2014 Jeg bruger barf komplex til min hvalp og giver ud fra hendes vægt. Hvad er forskellen på hoka mix og barf komplex? Er det ikke, at hoka mix bare er en masse urter, mens barf komplex indeholder egentlige vitaminer? For så kan hoka mix vel ikke være farligt at give? smiley

• #6   15. nov 2014 Vi har givet Aston hokamix i al den tid han har boet hos os, og gør det stadig. Det er bare den 'almindelige variant'

• #7   15. nov 2014 Det kan du sagtens smiley
    Urter indeholder jo også vitaminer smiley
    Mener at complexen er udviklet specielt til barffodring, mens Hokamix er mere bredspektret.

• #8   15. nov 2014 Giv det endelig, det er et rent urtetilskud godt at bruge i vækstperioden, styrker specielt stofskifte, hud m.v.

Jeg ville så nok supplere med noget ledstyrkende , det er der ikke noget af i Hokamix30 - netop for at udvikle de så vigtige led og knogler, men det kommer jo også an på hvad, du ellers giver.

• #9   15. nov 2014 Thor får tørfoder (Greenwoods med lam og ris). Dette er valgt ud fra at det har lavt protein og fedtindhold, samt at der ikke er en milliard slags fyldstof i.

Men ja, god ide med noget der også styrker leddene. smiley Han er jo en EB og de er jo kendt for at have ledproblemer af forskellig art.
    Kan i anbefale noget?

• #10   15. nov 2014 Jeg bruger primært Glycofyt fra Grau, (greendog.dk) i opvæksten, eller hokamix gelenk til ulvene i vækst.

• #13   15. nov 2014 Vi bruger et produkt fra Natures Best med glucosamin, chondroitin, MSM, hyben og ingefær - det har egentlig alt det som jeg ønsker til opbygning af sunde led m.v.
    http://www.naturesbest.co.uk/glucosamine-gold-p536/

Men ellers Solanum Flex, Hokamix Gelenk, Luposan Gelenk - der er mange muligheder....

Jeg synes bare det er så nem med en pille eller to, lige til at smutte i dem skjult i lidt leverpostej, ost, vådfoder eller lign. Så skal man ikke tænke på om de vil spise det, når man har drysset det over foderet.

• Corell
    Corell Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 9
    #14   15. nov 2014 Jeg bruger hokamix og vital animin smiley

Kommentér på:
Kan man give Hokamix til hvalpe?

Annonce