614 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Bider i sit bagben - stor frustration Bider i sit bagben - stor frustration

Hej alle.
Gode råd er dyre... Jeg har en lab/newfoundlænder bla. På 2,5 år. Han har nu i ca. 1 år bidt i sit ben. Han fik for ca. 1 år siden et sår på det ene bagben, dengang fik vi det behandlet med penicillin da der gik betændelse i... For at gøre en lang historie kort, så bider han stadig i benet... Også selvom det har været helet. Til Info, er jeg selv adfærdskonsulent og hundeinstruktør. Så gode råd om det enten er under eller overstimulering behøver jeg ikke. Vi har også prøvet diverse salver, spray, hvidløgsblandinger ol. Som både smager og lugter fælt. Han har været i mange mdr. På allergikost, han har fået B vitaminer osv osv... Og intet har hjulpet. Han er blevet røntgen fotograferet, og hverken hofter eller ben fejler noget. Derfor søger jeg råd fra nogle som har været ude for lign. For er meget meget frustreret ... Har haft ham ved 3 forskellige dyrlæger og de siger bare det er en dårlig vane Eller at det er allergi. Det stresser vores familie enormt meget og ligeledes vores dejlige hund... Han går konstant med krave når han er alene hjemme, eller har Benet bundet ind når han er udenfor vores synsfelt, men 3 sek ude af syne, så er benet bidt op igen.. Så derfor.... Gode råd er dyre... smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bider i sit bagben - stor frustration
  • #1   2. dec 2014 Få ham udredt for allergi.

• Mette H
    Mette H Tilmeldt:
    jan 2014

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #2   2. dec 2014 Er det kun det ben? Vis ja hvad så med området. Er det også det samme?
    Vis det er det så kan det ikke være allergi.

• #5   2. dec 2014 Hvis det er samme sted som det tidligere sår, kan det så være arvævet der generer?
    Eller kan der være noget indkapslet i det gamle sår ?

• #6   2. dec 2014 Ja jeg ved ikke hvad det kan være Men sidste gang jeg var ved dr.lægen med Linka, til den årlige vacination ,spurgte jeg til hvorfor hun ville slikke sig hele tiden for neden, og undersiden af haleroden Da fik jeg at vide det var en dårlig vane, og jeg fik noget salv, til at smøre hende i Og ja siden har hun ikke slikket sig Analkirtlerne er selvfølgelig blevet undersøgt Bare så synd for jer

Kommentér på:
Bider i sit bagben - stor frustration

Annonce