Bider i sit bagben - stor frustration Bider i sit bagben - stor frustration
Hej alle.
Gode råd er dyre... Jeg har en lab/newfoundlænder bla. På 2,5 år. Han har nu i ca. 1 år bidt i sit ben. Han fik for ca. 1 år siden et sår på det ene bagben, dengang fik vi det behandlet med penicillin da der gik betændelse i... For at gøre en lang historie kort, så bider han stadig i benet... Også selvom det har været helet. Til Info, er jeg selv adfærdskonsulent og hundeinstruktør. Så gode råd om det enten er under eller overstimulering behøver jeg ikke. Vi har også prøvet diverse salver, spray, hvidløgsblandinger ol. Som både smager og lugter fælt. Han har været i mange mdr. På allergikost, han har fået B vitaminer osv osv... Og intet har hjulpet. Han er blevet røntgen fotograferet, og hverken hofter eller ben fejler noget. Derfor søger jeg råd fra nogle som har været ude for lign. For er meget meget frustreret ... Har haft ham ved 3 forskellige dyrlæger og de siger bare det er en dårlig vane Eller at det er allergi. Det stresser vores familie enormt meget og ligeledes vores dejlige hund... Han går konstant med krave når han er alene hjemme, eller har Benet bundet ind når han er udenfor vores synsfelt, men 3 sek ude af syne, så er benet bidt op igen.. Så derfor.... Gode råd er dyre...
mar 2009
Følger: 67 Følgere: 135 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 159 Svar: 12.790
jan 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
Vis det er det så kan det ikke være allergi.
jun 2013
Følger: 35 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.163
Eller kan der være noget indkapslet i det gamle sår ?
dec 2013
Følger: 83 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.909
Bider i sit bagben - stor frustration