{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.354 visninger | Oprettet:

Min hund er DUM! *GG* {{forumTopicSubject}}

Dumme hund - og jeg mener altså DUM som i "møghund" og i "uintelligent" smiley
Jeg havde tømt foderspanden for smulder, der altid ligger i bunden, når sækken er tømt. Det blev så blødt op i vand i 2 plastikkrus og jeg havde fyldt 2 gamle marvben med noget af det og puttet i en plasticpose. Det var så meningen, at det fra krusene også skulle i marvben og derefter i fryseren. Det hele stod på køkkenbordet, imens jeg lige gik i vaskehuset.
Da jeg kom hjem fandt jeg en tom pose og en ske på gulvet. Gik op i køkkenet og kunne se, at posen med marvbenene manglede. De lå selvfølgelig lå nede på stuegulvet - tomme smiley

Men hun havde IKKE rørt de 2 krus, som var fyldt til randen med 10 gange så meget mad og MEGET lettere at få al maden ud af smiley - Endda marvben, som havde ligget og flyd på gulvet i flere dage.

Enten er hun snot dum, eller også kan hun bare godt lide udfordringer fremfor at tage den nemme løsning smiley smiley

Gør jeres hunde også dumme, kloge, sære, sjove eller skøre ting?

God weekend! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hund er DUM! *GG*
  • #1   24. jan 2015 Min har en gang gået på køkkenbordet og taget de skiver ost jeg lige havde skåret.
    Resten af osteklodsen stod pænt urørt lige ved siden af smiley


  • #2   24. jan 2015 LOL! Louise smiley Jeg var da helt klart gået efter hele osten smiley

  • #3   24. jan 2015 Ja det var jeg også smiley

    Men måske tænker de at vi ikke opdager det hvis de bare tager en lille smule? smiley


  • #4   24. jan 2015 Jeg ved så ikke heeeelt, om det var det Sølvrøven tænkte, den gang hun stjal en hel flæskesteg med sprøde svær smiley
    Jeg tvivler på, at hun tænkte: De har da både 2 slags kartofler, sovs og rødkål, så de opdager da ikke, at kødet mangler... smiley


  • #5   24. jan 2015 Nej okay, det var knap så diskret et træk fra hendes side smiley
    Det har været en interessant middag den dag smiley


  • #6   24. jan 2015 Jeg tror på den der med at de nogen gange tænker, at hvis kun de tager en lille smule så går den nok :o)

    Kia har præsteret at slikke al marinaden af 2 steaks uden at have spist noget af kødet :o)

    Det var jo i virkeligheden ret udspekuleret for I kan jo nok gætte hvem der endte med at få steaks'ne til aftensmad den aften :o)

    Hun så såå sød ud som hun stod der med marinade i mundvigene og helt uskyldige glade øjne :o)


  • #7   24. jan 2015 Louise, ja det blev sgu lidt kedeligt smiley

    Sanne, jeg ved sgu ikke.... ? smiley Det mærkelige er, at jeg kan have en hel foderspand uden låg stående nede i gangen, Hver dag, flere gange om dagen, ser hun, at jeg stikker hånden ned i spanden og putter foder i lommen eller smider det ud i forhaven. Hun sidder troligt og venter til jeg har smidt det, eller til vi skal ud at gå. Aldrig! har hun taget foder fra spanden eller en uåbnet sæk, som også kan stå i gangen frit tilgængelig smiley
    Hun er åbenbart kun til "sjov" mad, men i øvrigt altædende, og tiggetålmodighed har hun masser af. Skøre hund! smiley


  • #8   24. jan 2015 Ja jeg havde så en der stjal - men efterlod noget, så man selv blev i tvivl..... Havde jeg gemt 2 eller 3 muffins?

    Det var saguedme en hund med selvkontrol!
    Hun var alt andet end kedelig at bo med, min unikke søko.


  • #9   24. jan 2015 Satu har faktisk også præsteret at stå og nippe kanterne af noget kage jeg lige havde sat på sofabordet. Hvis ikke det var fordi jeg havde taget ham i det, er jeg ikke sikker på jeg havde opdaget det smiley
    Han gjorde det lige så forsigtigt med fortænderne smiley


  • #10   24. jan 2015 Coco er også rigtig rigtig DÅM for tiden smiley
    Jeg er begyndt at hækle, og det har medført garnindkøb af den helt store slags. Og jeg har derfor hæklet en rigtig stor kurv til at have det i, men den kan damen simpelthen ikke lade være, når hun er alene hjemme! smiley Hvilket er dybt frustrerende for mig, da hun faktisk aldrig piller i ting eller tager noget, hun ikke må (og tro mig, der er tusindvis af ting i mit hjem, som hun kunne få fingre i og more sig med..)
    Jeg ANER ikke, hvordan jeg skal få hende til at lade være, jeg har taget hende i det to gange, og begge gange fået gjort meget opmærksom på, at det er FY! Og nu gør hun det aldrig, når jeg er hjemme, men næsten hver gang jeg ikke er...


  • #11   24. jan 2015 Hahaha smiley
    Gandalf tog to skiver rugbrød, uden noget på, i stedet for leverpostejs bakken der stod åben ved siden af smiley


  • #12   24. jan 2015 Hæhæ, Viktor kan ikke nå bordene herhjemme... Men der var engang, hvor han blev efterladt i bilen med en foccaciapizza. Den gnavede han alt fyldet af.

  • #13   24. jan 2015 Hahaha fed tråd.

    Jamen vi glemte engang noget frosset kød til aftensmaden på køkkenbordet, da vi kom hjem var det sjovt nok væk smiley

    Whiskey har osse engang åbnet skuffen hvor vi har brød i, spist af brødet og alle muffinsene var osse væk smiley


  • #14   24. jan 2015 Vores gamle hund, tog en hel sandkage, som min svigermor havde bagt. Vi skulle have gæster, og da jeg lukkede op for dem, kom hunden susende ud mellem benene på os alle sammen......med sandkagen i munden, og smuttede ud i haven. Behøver jeg at sige, at det blev en træt kage fra tanken den aften?

  • #18   24. jan 2015 LOL nogle herlige tossede (og af og til dumme) hunde, I også har smiley

    Keesha stjæler aldrig noget, når jeg er hjemme, men jeg har hende mistænkt for at gå og lægge skumle planer og holde øje med, hvad jeg hiver frem, for så at slå til i samme øjeblik, jeg går ud og lukker døren bag mig.
    Jeg kan f.eks. sagtens gå i bad, uden der sker noget, for så lægger hun sig bare på gulvet og venter på mig smiley


  • #19   25. jan 2015 Mie: Kia er ret omvendt normalt (det med marinaden var en undtagelse :o))

    Hun stjæler ikke noget hvis hun er alene, eller hvis jeg er hjemme, men hun er i et andet rum.

    Men af en eller anden grund synes hun at det er mega gennemtænkt at stjæle ting når jeg er i samme rum som hende :o)

    Måske hun godt kan lide den ekstra udfordring? :o)

    Jeg tager mig i x mange dgl. at gå og mumle, at jeg jo HAR sagt til den tyvetøs af en køter at man IKKE tager noget der ikke er ens eget, nej man gør ikke :o)

    Hun er såå ligeglad. Hun kan lade som om at hun vil nusses og putte hovedet ind til én i sofaen for så at stjæle et eller andet ved siden af en, fx fjernbetjeningen, og liste ud i kurven med det/n :o)

    En tyvetøsevov er hun :o)

    Hun leger bare ... såå dum er der forhåbentligt ikke nogen hund der er hvis ikke det er leg :o)

    Når hun har været ude at vende i kurven er hun som regel god til at komme tilbage med det hun har stjålet, i forventningen om at få lov at beholde det, eller at få en godbid for at aflevere tyvekosterne uskadt tilbage :o)

    Gør det mig til hæler at tage imod tyvekoster fra en tyv og give tyven godbidder for dem? Jeg videresælgerne jo ikke tyvekosterne :o)


Kommentér på:
Min hund er DUM! *GG*

Annonce