{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
614 visninger | Oprettet:

Victor K
Victor K
Tilmeldt:
16. jan 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Lang tid alene {{forumTopicSubject}}

Hej. Det er sådan at jeg skal starte et job, så mine to hunde skal være alene 9-9,5 timer om dagen 4 gange om ugen og 6 timer om fredagen. Jeg synes det er meget længe de skal være alene selvom de har hinanden. Vil selvfølgelig hellere undvære jobbet end mine hunde, men kan kun gennemfører min uddannelse ved at gøre det, hvilket jeg jo meget gerne vil. Vil i sige det er ok, eller er der helt uacceptabelt? Prøver at finde nogen til at babysitte dem, men dog uden held indtil videre.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lang tid alene
  • #1   24. apr 2015 Herinde er det ikke ret populært at lade sin hund være i ret mange timer ad gangen, og al respekt for den holdning. Jeg deler den bare ikke. Mine hunde er alene hjemme ca. 9 timer omkring 4 dage om ugen, og de virker nu til at trives ganske fint alligevel.

    Til gengæld kræver især min unge hund langt mere aktivering når jeg så kommer hjem, end de dage hvor en af os arbejder hjemme.


    Det er noget du må gøre op med dig selv, men mit bedste råd er sådan set bare at se på dine hunde og vurdere om de trives med den hverdag du byder dem smiley


  • Victor K
    Victor K Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   24. apr 2015 Mine dage nu er meget forskellige. Alt fra 8-12 og til 8-16 flest af de korte dage

  • #5   24. apr 2015 Jeg tror ikke det gør nogen forskeld, om de er alene 8 eller 9 timer ,derimod tror jeg at det ikke er godt ,hvis du får en til at komme, at gå en tur med dem ,idet de så forlades 2 gange

  • #9   24. apr 2015 Mine er ofte alene 8-9 timer og så bruger jeg resten af dagen på gå ture og aktivering af dem, når jeg kommer hjem.
    Jeg sørge også for en god morgen tur og lidt fodersøg inden jeg køre.
    Mine trives fint med dette.


  • #10   24. apr 2015 De kan sagtens være alene i 9 timer såfremt de er vant til at kunne være alene hjemme.

Kommentér på:
Lang tid alene

Annonce