{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.303 visninger | Oprettet:

Hvad kan min hund fejle? {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Vil høre om nogen af jer kunne have en idé til hvad min hund fejler - det skal siges at jeg har ringet til dyrlægen, og jeg har en tid i eftermiddag.
For to dage siden stoppede hun med at spise sit foder, hvilket er MEGET atypisk for Trille, jeg har haft hende i 8,5 år, og hun har alle dage spist sit foder.
Desuden virker hun bare generelt mere slap, hun kan ikke rigtig hoppe op i sofaen (dette er først kommet i dag), og hun sover mere end vanligt. Hun plejer også altid at gøre opmærksom på sig selv når hun syntes at min kæreste og jeg snakker for meget sammen uden at give hende opmærksomhed, og dette har hun ikke gjort det sidste døgn. Hun ligger bare og sover.
Hun drikker som hun plejer, og vil gerne spise mad hvis det er noget ekstra lækkert, som fx kød.
Jeg er meget bekymret for min hund, så tænkte at I evt. kunne have nogle idéer til hvad hun fejler, ind til jeg kommer til dyrlægen. Måske jeg også selv kan være mere forberedt på hvor fokus skal være ved dyrlægen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad kan min hund fejle?
  • #1   13. maj 2015 Livmoderbetændelse kunne være et bud
    Flåtbåren sygdom er også en mulighed
    Måske er hun bare lidt sløj så det går over af sig selv.

    Godt hun skal til dyrlæge.. better safe than sorry smiley

    Hvis du mener der er noget galt og dyrlægen ikke kan finde årsagen, så kan en blodprøve måske vise hvor man skal sætte ind med yderligere undersøgelser.

    God bedring til din smukke hund


  • #8   13. maj 2015 Tak for svar alle sammen. Livmoderbetændelse var det helt rigtige, en meget massiv betændelse, så intet under at det gjorde ondt at hoppe i sofaen.
    De mistænkte først cancer, så jeg nåede at køre mig selv op til at jeg ikke fik hende med hjem igen, så er totalt lettet, selvom det selvfølgelig ikke har været rart for hende.
    Trille er lige nu ved at blive opereret, da det var nødvendigt at fjerne hele livmoderen. Så om ca. to timer vil jeg hente min hund, og jeg glæder mig smiley


  • #9   13. maj 2015 Godt du er så obs på selv mindre ændringer og godt i kom afsted oh hun kom under behandling straks, livmoderbetændelse er noget lumsk stads ... God bedring med hende.

  • #11   13. maj 2015 Tak for Jeres søde ord, og jeg er bestemt glad for at jeg fik hende Afsted. Hendes livmoder vejede 600 gram, så det er meget for en lille sheltie.
    Hun har det godt, men dog stadig døsig efter narkosen. Det er dejligt at være på den anden side smiley


  • #14   15. maj 2015 Her to dage efter er Trille næsten sig selv igen - så det er helt fantastisk. I går var hun stadig ret påvirket af bedøvelsen, så hun sov det meste af dagen.
    Hvor er det bare skønt at vide jeg fik handlet i tide, det havde slet ikke været til at bære hvis ikke hun var her mere. Så Trille bliver godt forkælet, og når hun så må komme ud at gå igen her om 10 dages tid, har jeg truet hende med at hun skal på light foder. Hun var i forvejen svær at holde vægten nede på, så det bliver nok ikke nemmere nu smiley


  • #15   15. maj 2015 Fantastisk dejlig update.
    Godt hun kom til dyrlæge i tide


Kommentér på:
Hvad kan min hund fejle?

Annonce