Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder
  • #1   15. maj 2015 Jeg ville prøve et bedre foder med højere kødindhold, eller barf

• #4   15. maj 2015 Jeg bruger Arion Laks og ris som står fremme hele tiden
    Så får de rester og råt Mine elsker råt

• #5   15. maj 2015 har prøvet det med meget kød og grønsager i men ligepludselig stopper han bare smiley men må se om jeg ka finde noget andet, ellers må han en tur til lægen til tjek smiley

• #8   15. maj 2015 Her varierer vi med Acana, lukullus og wolfsblut.

Vi køber 2 sække hjem med forskelligt foder. Så den ene dag får hun fra den ene sæk og den anden dag fra den anden sæk. Derudover får hun leverpostej, torskerogn eller et råt æg i morgenmaden, og aftensmaden får hun det i noget aktivitetslegetøj.

Det virker her. Hun blev også førhen træt af foderet.

1 gang om ugen får hun kun halv mad og får så et ben med råt kød.

• #9   15. maj 2015 Hvorfor så ikke bare give din hund et ordentligt vådfoder? Det findes i udmærket kvalitet nu til dags.

• #11   15. maj 2015 Ida

Njaaeh.. Jeg er nu ikke helt enig. Hvis en hund ikke bryder sig om foderet, hvordan skal den så fortælle det på anden vis? Og skal den så tvinges til at spise noget foder den egentlig ikke har nogen glæde ved?

Men ok. Jeg har også en hund der er meget selektiv i hvad hun kan li'. Vi har fx nogle godbidder som har forskellige farver. Nogle af farverne spytter hun ud, andre spiser hun med velbehag, og det er konsekvent de samme farver smiley

• #20   16. maj 2015 Her er vovse i hvert fald ikke småtyk, så den forestilling holder heller ikke smiley

• #22   17. maj 2015 Linda L

Ja. Du skriver at hunde der er kræsne er dem der er småtykke og får for meget mad. Det mener jeg ikke er tilfældet her smiley

Kommentér på:
Foder

Annonce