{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
754 visninger | Oprettet:

Charlotte P
Charlotte P
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 19

Falsk drægtig og kraftig kløe {{forumTopicSubject}}

Hej!
Min lille hund (6 år) er umiddelbart efter sidste løbetid startet med at klø sig selv så meget, at pelsen falder af i totter på klø-stederne. Hun er samtidig falsk drægtig. Er der nogen som ved om der er en sammenhæng mellem falsk drægtighed og kløe, og om dette forsvinder igen af sig selv?
/ Charlotte

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Falsk drægtig og kraftig kløe
  • #2   25. maj 2015 ja, jeg har hørt det før, har et vennepar med en cairn der får allergi symptomer i tiden efter løbetid, hver gang. det stilner af, men kommer igen.

Jeg ville jo forsøge at sterilisere for at få ro på de hormonelle udsving, som netop som Birgitta skriver, nedsætter immunforsvaret og gør kroppen mere modtagelig.

Det kan være det hjælper.

• Charlotte P
    Charlotte P Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 19
    #3   25. maj 2015 Tak for svar. Jeg havde lige som dig 'Birgitta L' tænkt på om det var allergi, da hendes mor også har allergi. Der har dog indtil nu ikke været tegn på allergi overhovedet hos hende. Så jeg tænkte derfor på om det kunne være noget hormonelt, som stilner af efter den flaske drægtighed...og det lyder så 'MLA' som om du har hørt om det før!. Det kan godt være at sterilisation ville være bedst så.

Kommentér på:
Falsk drægtig og kraftig kløe

Annonce