{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.352 visninger | Oprettet:

stor hvalp - napper og er for vild! {{forumTopicSubject}}

min dejlige bull terrier er lige blevet 9 måneder. Hun er en rigtig sød og glad hund, og faktisk rimelig nem , når det bare er mig og hende.
Jeg havde selvfølgelig en del ture med hende da hun var helt ung ifht. hvalpebideri og har formået at sætte mig selv i ret stor respekt hos hende, desværre projicerer hun ikke denne respekt over på mine venner/gæster.
Folk der ikke er vant til hunde har svært ved hende. Det er som om de udskiller en eller anden "bare bid i mig "-duft . Hun hopper op og napper, og er total ustyrlig. Det er først når jeg enten råber, eller rejser mig op at hun stopper, men hun begynder ret hurtigt igen. . Jeg ved godt hun ikke gør det med onde hensigter, hun er bare glad og vil lege, men jeg synes virkelig det skal stoppe, tænk hvis hun napper ud efter et barn.

Jeg kan dog mærke at de af mine venner som er vant til hunde, er meget bedre til at sige fra, og dem behandler hun meget bedre, hvilket self er rigtig positivt. Men bare ikke godt nok.

Det skal tilføjes at hun får MEGA meget motion. En halv time om morgenen, 1 time om formiddagen, 1-2 timer om eftermiddagen , og 30min til 1 timen om aftenen., og det er blot gåturene. Jeg bruger mindts 20 min pr dag på en form for aktivering, leg med tov, kaste bold eller øve tricks.

håber på andre svar end "det går over med tiden" .
Hun mødte en 2årig igår, og jeg synes bestemt ikke hun var blid eller specielt sød over for dette lille væsen. Hun nappede ikke, men hun var meget voldsom. Så det der med at en bull terrier er en fantastisk nanny , den kan jeg ikke lige se for min endnu:P


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  stor hvalp - napper og er for vild!
Kommentér på:
stor hvalp - napper og er for vild!

Annonce