Skriger op når jeg rør. {{forumTopicSubject}}
Hejsa folkens.. så er jeg tilbage for en kort stund.. for jeg kender simpelthen ikke bedre folk at spørge end jer herinde.
jeg skal lige notere at dyrlæge selvfølgelig nok skal blive kontaktet hvis det her fortsætter !.
for lidt over 1 måned siden, fjernede jeg en flåt fra Keikos armhule.
umiddelbart intet problem, alt blev fjernet alt så fint ud.
Keiko kan godt have en tendens til at blide "pylret" og pludselig pive over ting som slet ikke gør ondt for jeg har været en "ond mutti"
så da han samme dag skreg op af en lille berøring i ansigtet slog jeg det hen i han var pylret.. og jeg kunne få sekunder efter trykke og ae alle vegne i ansigtet, kigge mund osv.
det nu en måned siden.. og idag sker det pludselig igen.. kæresten driller ham lidt med en sok, og sokken rør kun lige næsetippen. og Keiko SKRIGER op som om han blev tævet løs på og løber væk og gemmer sig.
jeg kigger igen på ham, roder og rager alle vegne.. intet..
vi køre en tur, kommer hjem... jeg renser lige øre.. intet.. jeg aer ham så bare lige i hovedet.. igen pludselig skriger han op så jeg nærmest flyver op og sidder fast i loftet med hovedet.
han blev tjekket for en måned siden da vi dagen efter faktisk skulle til dyrelægen alligevel.. de kunne intet se.. og intet har været siden indtil idag.
jeg kan intet finde ! ingen sår, ingen buler, flåter, intet i munden.. intet..
hvad sker der ?! han har ALDRIG gjort sådan før.. og den køre selvfølgelig allerede 4000 kilometer i timen i hovedet om de værste ting jeg kan forestille mig er galt...
jeg har selvfølgelig tænkt mig at kontakte dyrlægen og høre om der evt skal ske det han må ligges i narkose og de så undersøger ham..
men er der noget jeg overser ?
han spiser og viser intet som helst tegn på smerter what so ever ellers.
jun 2015
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 64
så kan jeg røre ham under hagen, så skriger han.. så rør jeg næsen, så skriger han..
og bagefter kan jeg røre samme sted og så siger han intet
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 101 Hunde: 4 Emner: 966 Svar: 18.387
tænker det kan være nogle on and off nervepåvirkninger fx .... ville få taget en blodprøve, gør du det så bed om at den analyseres i Tyskland (ved mange dyrlæger gør det automatisk) for de er bare så meget dygtigere ....
mar 2009
Følger: 67 Følgere: 135 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 162 Svar: 12.907
Hvorfor skal hunden drilles eller aes i ansigtet? Begge dele er helt unødvendigt og er grænseoverskridende for alle hunde.
jun 2015
Keiko plejer altid at vil leje med kærestens sok, han kommer selv hen, kæresten ryster sokken(driller) og den rammer så lige næsen en smule.
Han plejer også altid gerne at ville kløes og aes på panden, under hagen og kinden.
og jeg kan ikke bare fuldkommen ungår kontakt med hovedet når jeg er nød til at tjekke øre og mund grundet hans allergi.
jun 2015
det er sket for 1 måned siden, og så idag.
han bliver mindst 1 gang om ugen tjekket hurtigt godt igennem omkring øre og mund som rutine hvor han intet siger.
det er en daglig ting at når vi skal gå tur, så sætter kæresten sig, tager sokker på, og så løber keiko hen og vil lege/nappe lidt i sokken for så at stille sig klar ved døren.
kunne aldrig finde på at proppe sokken i hovedet på ham, det var ikke sådan det skulle forståes.
okt 2011
Følger: 9 Følgere: 35 Hunde: 1 Emner: 92 Svar: 2.071
Jeg håber du finder ud af det TS. Jeg har ingen idéer om hvad det kan være, og synes det lyder mærkeligt, men jeg ville klart undersøge om Hanne har fat i noget.
jun 2015
en myose, hvordan ser man om han har sådan en ? en scanning eller ?
jun 2015
det vil jeg helt sikkert få gjort... det er nemlig det jeg lidt frygter jeg er henne i
han får jo ingen flåt midler da han ikke tåler det. men han har heller aldrig været en "flåt magnet"
men vi har da fået et par få og 1 kan jo være nok.
jun 2015
jun 2015
jun 2015
jun 2015
men som jeg kan forstå det på Hanne, så kan de også bringe de mest utypiske symptomer med sig.
vi må bare tage en prøve af gangen og så se om det bringe noget.
jun 2015
intet er jo udelukket pt. så alle "gæt" er mulighed for mig at tjekke igennem.
det jo ikke utænkeligt at hvis det er noget med øjnene, at han så kan blive forskrækket over berørelse hvis han ikke ser dem komme.
jun 2015
det har igen, som første gang.. stoppet fuldkommen dagen efter og intet været siden..
så nu er jeg lidt på bar bund igen
de mente ikke der kunne være tale om en myose
jun 2015
tænker det er vel en massør eller en kiopraktor eller sådan noget der kan ordne det ??..
Umiddelbart virker han jo ellers sund og rask. ( ud over sin allergi)
og det er som første gang, bare forsvundet ikke dagen efter.
nu må jeg forsøge med det massør/kioptraktor duttelut. og se om det er noget..
og skulle det ske igen, så må jeg simpelhen optage det så de kan se det på dyrhospitalet, og så må vi bare tage den tunge pengepung med.
jun 2015
Han er glad som han plejer at være, jeg må røre ham alle steder uden nogen tegn på ubehag..
han har en fast sygeplejerske som også er fysioterapeut, og hun kan heller intet se galt med ham.
men alt i alt har vi ikke rigtig fået nået nyt at gå efter.. han virker jo ellers glad og god igen, så dyrlægen mener det ret ekstremt at skulle køre en masse igennem for hvad der virker til at være ingenting..
Skriger op når jeg rør.