2.808 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

hundeforsikring fransk bulldog hundeforsikring fransk bulldog

Vi får vores dejlige buller hjem på lørdag, og er ved at kigge på forskellige hundeforikringe til ham. Vi har undersøgt forsikringerne hos If-forsikring og Agria dyreforsikring, og ingen af dem dækker cherry eye, eller vejrtrækningsproblemer, er der nogle af jer der kender en forsikring hvor den dækker dette? håber i kan hjælpe os smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.
  • Fjernelse af grene og vedbend 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hundeforsikring fransk bulldog
  • #1   22. jun 2015 Tror det bliver svært netop pga racen er disponeret for dette. Har I talt med Dyrekassen?

• #2   22. jun 2015 Hvad råder avler jer til?

Problemet er netop at racen er så syg, at ingen selskaber gider forsikre dem uden 100 forbehold.

Personligt ville jeg købe hunden fra det rette sted.. hvor forældre/linier er undersøgt grundigt og "sunde", og så ville jeg overveje en god opsparing og nok ingen forsikring.

• #5   22. jun 2015 Jeg ville hellere lave en god opsparring når det gælder en fransk
    I nogle selskaber koster de ekstra at forsikre
    Og langt de fleste har så mange forbehold at det ikke kan betale sig

• #7   22. jun 2015 DKK det er jeg nu ikke enig i, men kan faktisk godt følge forsikringsselskaberne.. der bliver avlet på så mange syge franske, engelske og Mops for den sags skyld... det ville da ruinere dem, hvis de skulle dække alt.

• #8   22. jun 2015 Enig Louise &..
    Hvis man bevidst bruger hunde i avl, som har en masse sygdomme (men som "selvfølgelig" ikke er arvelige smiley ) så er man som opdrætter med til at skabe denne hindring for kommende ejere.

• #9   22. jun 2015 DKK: Så længe køberne ikke stiller krav til opdrætterne, så bliver det aldrig bedre.

Vi har fravalgt sygeforsikring til vores EB, fordi det slet ikke kan svare sig,

• #12   22. jun 2015 Agria dækker da cherry eye ved fransk bulldog? Forsikringen skal bare tegnes inden hvalpen er 4 måneder.. Så dækker de også albueled og hoftesygdomme, hvis hvalpen er stambogsført hos DKK smiley

• #13   23. jun 2015 Min hund (chihuahua) er da blevet dækket af Agria mht. cherry eye.

• #16   23. jun 2015 Lige en opmuntring min fransk mand bliver 6 og har ingen sygdomme,
    Han blev røntgenfotograferet for 2 år siden fordi han havde mavepine, dyrelægen troede straks det værste, men alt var normalt.. Nå men spar op, har en bekendt som har en Schæfer, som hele tiden fejler noget hun har Agria, og for hver regning skal hun betale selvrisiko, ca de første 800,-
    Så tror det er bedre at spare op. til hvis der skulle ske noget...

• #21   25. dec 2015 Jeg ville så ALTID vælge en sygeforsikring uanset race og uanset forbehold. Har f.eks lige lagt 16 kg på en weekend til noget som er dækket af sygeforsikringen. Min egen del af ballet vil jeg tro bliver på ca. 5-6000 da vi skal i regne kremering.

Alle hunde kan skære en pote, få en tandskade, brække et ben eller lign. Og så ville jeg ellers leve med forbeholdene for de er en del af det individ jeg har valgt at udvide min familie med.

Kommentér på:
hundeforsikring fransk bulldog

Annonce