{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.082 visninger | Oprettet:

angst?? {{forumTopicSubject}}

Min hund er begyndt den sidste uge at krybe langs gulvet og karmene i vores køkkenalrum.

Han går baglæns væk, som om der er noget han er bange for.
Det næsten som om han kan se noget vi ikke kan.
Han spiser og drikker som han skal, leger også gerne rundt med sit legetøj. Ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre.
Han har for nylig været ved dyrlægen med fyldte analkirtler, og er kommet sig fint efter dette.

Derudover følger han især mig i hælene ligegyldig hvor jeg går hen, bare jeg rejser mig fra sofaen, så farer han op og følger mig i al min gøren.
Kan det være noget angst? Eller hvad skal vi ligge i hans pludselige ændrede adfærd.

Det skal siges jeg er gravid, ved ikke om det kan påvirke ham på en eller anden måde. Er kun 16 uger henne, så tænker ikke at det kan være det, som trykker ham.

Hvad tænker i?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  angst??
  • #1   28. jun 2015 Det lyder godt nok mystisk. Dog har jeg læst mig til at nogen hunde godt kan reagere på en graviditet. Men om det kan være årsagen, tør jeg ikke udtale mig om.

    Er du sikker på at han ikke har haft en dårlig oplevelse i jeres køkkenalrum ?


  • #2   28. jun 2015 Kan ikke umiddelbart komme på en situation når jeg tænker over det. Det startede i starten af denne uge. Det meget mystisk. Har prøvet give ham lidt mere nærvær, det hjælper lidt, men ligeså snart han er alene på gulvet, så kryber han, nogle gange kryber han også hen til sin madskål og vandskål, og tager sit mad med væk derfra og spiser det ovre ved hans kurv. Vi har prøvet at flytte skålene, men samme resultat, kan kryber stadig.

  • #3   28. jun 2015 har han på noget tidspunkt indenfor nogle måneder tilbage haft en flåt ?

  • #4   28. jun 2015 Nej heller ikke.

  • #5   28. jun 2015 hmm ... en mindre hjerneblødning, blodprop i hjernen ... noget med øjne eller hørelse...

    min yngste fik sidste år pludselig angst, ud af det blå for ting hun ikke plejede ... det viste sig at være Anaplasmose fra en flåt hun havde haft 2½ mdr før symptomerne startede og de sad på hjernen, derfor jeg spurgte ...



  • #6   28. jun 2015 Måske han kan se noget I ikke kan, har I prøvet at kravle rundt i hundehøjde og se om der evt. er noget der ser mystisk ud eller lyder mystisk? Reflektioner, skygger, radiator der laver lyde osv.

    Min ene kat fik engang en mani med at stirre på et bestemt punkt på væggen (ligesom hunden i Poltergeist) og der var virkelig ingenting - indtil jeg kravlede ned ved siden af ham og kunne se at væggen på det sted var en smule ujævn, så der var en lille skygge når der var sol på og som "bevægede" sig pga. træerne udenfor.

    Hvis I ikke kan finde noget, så vil jeg også foreslå en tur til dyrlægen.


  • lars p
    lars p Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 7 Emner: 3 Svar: 17
    #7   28. jun 2015 Nogle loppemidler kan også have den slags bivirkninger..

  • #9   28. jun 2015 Kan ikke umiddelbart komme på en situation som skulle have forårsaget hans pludselige ændret adfærd.

    Har observeret i dag at han ikke rigtig kan finde ro, og han ikke tør lege med sit legetøj i enkelte dele af vores lejlighed.
    Når han skal forlade vores køkkenalrum så kryber han forbi åbningen hvor køkkenet er, men er vi sammen med ham, altså går sammen med ham, så er der intet problem. Han virker direkte bange for et eller andet, som vi umiddelbart ikke kan se. Det virker meget underligt, og nu tror jeg ikke sådan på "ånder" men vi bor på en gammel mejerigård, og vi har oplevet nogle mærkelige ting den sidste uge også, men fordi jeg ikke selv kan se hvad der foregår, så vælger jeg at tro at det er noget andet. Derudover er han bange for at sidde på armlænet på vores sofa som har retning mod køkkenet, hvor han ved det modsatte armlæn væk fra køkkenet ikke har noget problem med at sidde der. Han bliver direkte stiv i kroppen og stritter helt i mod hvis han kommer i nærheden af armlænet, dette har også stået på den sidste uges tid. Han er også begyndt at pive lidt, ikke meget - men fordi han ikke plejer at gøre det så tænker jeg der er et eller andet galt.
    Han virker umiddelbart ikke til at have ondt nogle steder, han plejer at sige fra med det samme hvis man rør ham steder hvor han evt. Har smerter.


  • #10   29. jun 2015 Jeg ville tage et smut forbi dyrlægen, og lige få chechet ham, inkl. en blodprøve.

Kommentér på:
angst??

Annonce