{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
460 visninger | Oprettet:

Mystisk sygdom {{forumTopicSubject}}

Hej alle! min mors hund har den sidste tid haft en mystisk sygdom, hun bliver underlig, virker helt fraværende, og så går hun i krampe, nogle gange vare det en dag før hun er sig selv igen, andre gange nogle timer. Dyrlægen kan ikke give svar på hvad det er, hun har været indlagt osv. nogle gode bud på hvad det kan være??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mystisk sygdom
  • #1   25. sep 2006 epilepsi?? (staves)

  • #2   25. sep 2006 Tina M
    Også mit bud..


  • #3   25. sep 2006 Det lyder da rigtig meget som epilepsi, som de andre siger. Prøv at konfrontere din dyrelæge med det.

    Søg evt. ind på hundeleksikon.dk der er om de fleste sygdomme...


  • #4   25. sep 2006 meget tyder på det er epilepsi*ss*
    Min kammerat´s hund har det og ved hjælp af medicin får hunden ikke anfald mere*ss*


  • #5   25. sep 2006 leverskade??

  • #6   25. sep 2006 Vi har fået hende undersøgt, min mor er læge sekretær, og har tidligere arbejdet på dyrhospital, tror hun har foreslået at der skulle undersøges for alt mulig mystisk. Epilipsi ved jeg ivertifald er tjekket, og det var det ikke! det er noget meget mystisk noget, dyrlægen siger han aldrig har set eller hørt om en hund med de symptomer. Det er bare så mystisk, hun kan gå flere uger hvor hun intet fejler, og så pludselig vender det tilbage. Sidst hun havde et "anfald" kørte vi på apoteket for at hente medicin mens hun selvfølgelig var under opsyn, da vi kommer tilbage fejler hun intet igen og kan med glæde lege med mine hunde

  • #7   25. sep 2006 Lyder måske mystisk at vi kan hente medicin når vi ikke ved hvad hun fejler, men dyrlægen satte hende på en pencilin kur a en art som hjalp, efter en tid med det gik det over i en længere periode. Det er måske to mdr siden max at vi så det første gang. da hun var indlagt fik hun lagt drop osv.

  • #8   25. sep 2006 nej vi håber godt nok også at de finder ud af noget, men ind til videre ud fra de prøver der er blevet taget har det desværre været uden held. Hun har heldigvis ikke været helt så syg som første gang siden, og håber bestemt heller ikke hun bliver det, der var vi i tvivl om hun ville overleve:-(

Kommentér på:
Mystisk sygdom

Annonce