{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mystisk sygdom...
  • #1   22. jan 2014 Lyder da rigtig grimt ...

    Jeg tænker bare om man kan være sikker på at dyrlægerne så også er informeret om dette, altså som i alle dyrlæger.....


  • #2   22. jan 2014 Ej hvor øv øv... Har faktisk lige set en tråd på Face hvor hunden har sår på benene og flere kommer til og siger deres osse har fået sår... smiley

  • #3   22. jan 2014 Ej hvor grimt, puha smiley

  • #4   22. jan 2014 Hanne -man kan jo aldrig garantere at alle dyrlæger holder sig opdateret. Men du kender vel din dyrlæge og ved om han/hun sådan generelt følger med i hvad der sker i hundeverdenen, og så må man vel formode at hvis man søger dyrlæge pga de symptomer, så er man selv obs på sygdommen og kan så fortælle dyrlægen at det er derfor man er der (sår på benene ville jeg da i hvert fald normalt ikke skynde mig afsted med, medmindre detvar slemt og derfor behandlingskrævende).
    -hvis ikke dyrlægen har hørt om det, kan han/hun jo så undersøge det/forhøre sig hos kollegaer.

    -og så er det jo så vidt jeg kan se kun i England denne mystiske sygdom florerer, endnu da


  • #5   22. jan 2014 Øv.. Det var da en ulækker sygdom. smiley


  • #6   22. jan 2014 @ Michelle, ja selvfølgelig har man nu den fordel at man selv kan spørge ind hvis uheldet skulle være ude og ens hund får sår på benene ...

    Tænker sådan mere generelt hvor hurtigt sådan noget bliver viden i dyrlægekredse, endnu er det jo som du skriver kun i England, og samlet set på mængden af hunde kun få ....



  • #7   23. jan 2014 Hanne -det er jo meget forskelligt fra dyrlæge til dyrlæge. Nogen følger selv godt med samt snakker med kollegaer når de støder på noget usædvanligt, andre gør bare de de altid har gjort og som de lærte engang for 30 år siden.
    -det er så heldigvis mit indtryk at det er førstnævnte der er flest af smiley


  • #8   23. jan 2014 Det var sgu da uhyggeligt...

Kommentér på:
Mystisk sygdom...

Annonce