{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Syg hund
  • #1   12. okt 2015 drikker han ?

  • #2   12. okt 2015 Har fået lidt i ham med en ske.

  • #3   12. okt 2015 hvis du ikke har et termometer så kan du ikke få taget feber ...

    jeg ville holde godt øje med ham i nat, forsøge at få vand i ham .... fortsætter det i nat ville jeg give dyrlægen et kald i morgen...

    fortsætter det ikke ville jeg gøre hvad jeg kunne for at få ham til at drikke i morgen, men ikke give mad før i morgen aften ... der ville jeg give ris kogt med kylling, kun en lille mængde for at se om han holder det i sig.
    Husk at det skal koge i forholdet 1 dl ris til 4-5 dl vand og mindst 40 minutter.

    virker han sløv i morgen ville jeg nok uanset opkast eller ej kontakte dyrlægen.


  • #4   12. okt 2015 Tak, jeg bliver oppe ved ham i nat, og kontakter dyrlæge i morgen.

  • #5   12. okt 2015 super... og ja bliver han virkelig sløv, eller kaster voldsomt op, så kan man altid ringe til en vagtdyrlæge og få en vurdering, det er som oftest gratis ...
    god bedring med ham.


  • #7   12. okt 2015 Hvor gammel er han?

  • #8   12. okt 2015 Jeg ville nok lige give dyrelægen et kald, det er godt lige at give lidt info, hvis lige pludselig i skal indlægges akut...

    har hunden spist noget på turen som du måske ikke lige fik set hvad var??

    kig i næsen hvilken farve er der i næsen, åben munden hvad farve har gummerne hold øje med det..

    hvordan er hunden, virker han sløv, mut osv


  • #9   13. okt 2015 Han er 14 md, tandkødet er mere rødt end det plejer at være, er er lidt sløv og mut,

  • #11   13. okt 2015 hvordan går det i dag ??
    det er ikke sær han er mut hvis han har lidt ondt i maven eller kvalme...


  • #12   13. okt 2015 Han fik vand natten over, og er rimelig frisk nu, leger og vil gå tur. har fået noget mod kvalme hos dyrlægen, så han kommer på ris og kylling, til maven er ok igen,dyrlægen mente han var dehydreret pga. dårlig mave, hvis han bliver ved med at kaste op, vil hun se ham.

Kommentér på:
Syg hund

Annonce