{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Snakker jeres hund?
  • #1   8. nov 2015 Jeps...her kan vi føre lange "samtaler" baseret på sære og mangfoldige lyde fra både ejer og vovse smiley

  • #2   8. nov 2015 Syns det er så hyggeligt at snakke med ham smiley er lidt ærgelig over at Molly ikke kan

  • #3   8. nov 2015 Ork ja smiley eller - det nok mest mig der snakker for os begge to smiley ..

    Når man står om morgen og kigger ind i køleskabet , råber til hunden i soveværelset om han skal have ost på sin mad eller hvad !? Og hunden så svare noget alla , hvad tror du selv kvinde ! ..

    Ej , lucky grynter meget når han vil have kontakt smiley


  • #4   8. nov 2015 Snakker og snakker - der er i hvert fald meget lyd i Tucker, når han kommer ind i bilen, især når vi skal til træning smiley

  • #5   8. nov 2015 Kato snakker hver morgen og aften det er meget hyggeligt men også rigtig sjovt

  • #6   8. nov 2015 Jeg ved ikke om de decideret snakker, nærmere brokker sig smiley
    Der er meget lyd i dem, Rosas piv er f.eks. meget udviklet, for hun bruger det konstant! vågnede i morges kl meget tidligt, fordi Rosa sad og pev, fordi hun mente at jeg sov for længe, for hun ville altså have opmærksomhed, kl var 7! Vi gik i seng kl 3! Så hun pev on/off hele morgenen, fordi jeg ikke gad stå op, og hun gad ikke putte.
    Lucky larmer til gengæld som jeg ved ikke hvad når han vil lege eller leger, det er der han har mest lyd på, men så lyder han til gengæld også som en lille pige med meget lys og høj stemme, det er til at blive skør af nogle gange smiley


  • #7   8. nov 2015 Santos "snakker" - som i ekstremt meget. Det er alt lige fra gøen og piven, til brummen og knurren. Det er når vi køre bil, når vi er ude og gå, når han er utilfreds/tilfreds, ja - selv når han sover er der sommetider lyd på smiley Jeg tænker tit på om han måske har været politiker i et tidligere liv med alt det han har på hjertet smiley

  • #8   8. nov 2015 Min cairntæve kan man føre lange samtaler med, hun snakker, tier og venter på svar, og snakker så igen smiley
    Morgan den store ulvehund har også meget "sprog" og en imponerende mængde lyde han lukker ud.


  • #9   8. nov 2015 Mille især snakker meget her netop nu er det til hvalpen som svarer igen, sådan nogle bløde små "nuuuuhr" " whauv" lyde sååå sødt.Mulle snorker-dræmmer nogle gange virkelihg højt så vi bliver helt forskrækket.
    Kewin snakker også meget når han vil have opmærksomhed og så danser/ vinker han til, er en hel intertæjner hund... smiley


    profilbillede
  • #10   8. nov 2015 Minion brokker også....i høje klynke lyde...vedvarende...

    Når man har ignoreret ham længe nok, går han over til høje skringende VUF....og derefter begynder han at kratte på en med forpoten..hårdere og hårdere...



  • #11   8. nov 2015 Ork jo Amico snakker brummer en hel del
    Hvis kan ik kan komme op i sofaen brummer han til jeg giver ham et skup i bagdelen,
    Og han skal alt tid have det sidst ord smiley
    Feks. Han står ved tressedøren og brummer, jeg sige du kommer ik ud nu du har lige tisset, så sige han vuf, mig nix, ham bummer efter fulgt af et vuf, mig nix ik nu,
    Så brummer han lidet mere, mig Okey om lidt så, ham vuf vuf,
    Mig Okey så, ham et lang dyb meget lave brummen, mig så så du, ham et meget meget lille dyb vuf
    Og ja så har han til tider ekstrem meget lyd på når han leger med bestemte legesager smiley


  • #12   8. nov 2015 Når Cosmo leger er der lyd på smiley det lyder som en blanding af brumme, gøen og hylen smiley

  • #14   8. nov 2015 Ja, med hvid schæfer er der meget lyd på. Kiwi piver og sukker meget. Audi skælder ud, og Asger kan ma have dybe samtaler med. Han knurrer og raller snakker. Mynte er faktisk den eneste der ikkes nakker ret meget. Men hun kan godt en gang i mellem smiley

  • #16   8. nov 2015 Hun kan i hvert fald en del forskellige lyde, særligt imponeret er jeg over hvor mange variationer der kan være når det gælder piveri.

  • #17   8. nov 2015 Frida og Alba "snakker" meget, til gengæld snakkede Albas mor ikke ret meget, Vores hvalp Saga af helt andre linjer, tror jeg også kommer til at "snakke", men jeg er sikker på, at hun efterligner og gør som de andre smiley

  • #18   8. nov 2015 Ronja er virkelig et sludrechatol, vi kan føre lange dybe samtaler, hvor vi skiftes til at sige noget, ind imellem fletter jeg ord ind hun kender, det gør samtalen lidt mere interessant for hende, så det er klart noget jeg har fremelsket og dermed "trænet" hende i, det er så hyggeligt smiley

  • #20   8. nov 2015 Med en schæferhund er der aldrig stille.. Hun fortæller konstant hvordan hun har det, både på godt og på ondt smiley :D

  • #21   8. nov 2015 Molly kommet med lidt lyd når hun leger med Cosmo xD
    Cosmo er dog konge i at snakke og komme med sjove lyde


  • #22   8. nov 2015 Nej. Jeg snakker altid til Mille, men hun "svarer" aldrig. smiley

  • #23   8. nov 2015 Jep, den ene gør (chi-blanding) smiley Hans tidligere ejer kaldte ham "grisen", troede først at det var pga. hans farve, som er beige med lyserød snude og beige-blå øjne. Men nej, han kan grynte som en gris smiley smiley Udover at grynte, kan han fnyse, pruste som en hest, og selvfølgelig gø, knurre osv. som alle andre hunde. Han er en skøn lille fyr, med masser af charme, og masser af lyd smiley

  • #25   9. nov 2015 Chico brokker sig kun en gang imellem, også knager han meget smiley

  • #26   9. nov 2015 Saphira kommunikerer med brum.
    Der er "nej mor....! Gider ikke op fra sofaen....!"-brummet når man løfter hende op fra sofaen.
    Så er det "ej hvor har vi det hyggeligt"-brummet, som oftes høres når hun rigtig får puttet si.
    "det er godt at blive krammet"-brummet.
    "det er hårdt at være hund!"-brummet, som ofte medfølges af at hun vælter omkuld i sofaen.
    Og så kommer hun med nogle sjove mellemting mellem piv og brum når manden i huset er ved at lave en ostemad smiley smiley

    Nå ja - og så vræler hun af ren lykke når hun bliver spurgt om hun vil med ud og gå (ret så naboerne har været forbi og spørge om alt er i orden) smiley smiley


Kommentér på:
Snakker jeres hund?

Annonce