{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.904 visninger | Oprettet:

Pia M
Pia M
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 14

Den første løbetid ? Hvad er tegnene? {{forumTopicSubject}}

Min 5 måneder gamle Lhasa Apso tæve er blevet en smule mere interessant for hanhundene;)
Men hvad er tegnene på at hun er i løbetid. Synes ikke jeg var observeret noget blod, men hanhundene er begyndt at snuse meget til hendes numse. Da vi var ude og gå aftentur i dag var da endda en lille hanhund som forsøgte at "kravle op" på hende - eller hvad man nu lige siger ;).

De sidste 14 dage har hun ikke rigtig gidet at gå tur mere bare stikke snuden i alt og snuse rigtig længe til ALTING!
Hun "snakker" også meget meget mere end hun plejer. Knurrer og gør af andre hunde og mennesker.

Er huk ved at være i løbetid? Synes bare det er tidligt når hun nu kun er lige over 5 måneder.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Den første løbetid ? Hvad er tegnene?
  • #1   22. dec 2015 Klassisk optræk til løbetid.
    Hold øje med hævelse og blødning. Det er forskelligt hvad de starter med.
    Fra første blødningsdag holder du hende i snor i 4 uger.

• Pia M
    Pia M Tilmeldt:
    sep 2015

#2   22. dec 2015 Hun er hun lidt langhåret bagtil, så er lidt i tvivl om vi opdager blodet?

• Pia M
    Pia M Tilmeldt:
    sep 2015

#5   22. dec 2015 10 måneder er da sent for en af de små racer? Har hørt de gerne kommer tidligere i løbetid en større hunde.
    Jeg må holde øje med om der kommer noget blod

• #7   22. dec 2015 Min babys første løbe tid startede da hun var knap 6 mdr men den har så til gengæld varet næsten 2 måneder..
    Dyrlægen siger det kan ske men at jeg ikke skal bekymre mig... smiley

Og hun er SINDSYG god til at holde sig ren og de 2 andre hjælper hende osse med både at vaske og huske hende på at vaske sig... smiley

• #8   22. dec 2015 5mdr er tidligt, men ikke uhørt, min gik i løb 5 dage efter hun blev 5mdr, har så siden holdt sig på ca.5mdr mellem løbetider.

• #9   23. dec 2015 Min tæve bliver syv mdr og alle hanhund har snuset meget intens til hende de sidste 2 mdr smiley

Hun er verden hævet nogen steder eller tegne på nogen som helst end de snuser.

• #10   23. dec 2015 Pyh, Stella på lidt over et år har ikke været i løbetid endnu, ellers har hun været usandsynligt god til a holde sig ren for jeg har intet opdaget smiley

men hun er oss a større racer smiley

• Pia M
    Pia M Tilmeldt:
    sep 2015

#11   23. dec 2015 Jeg ville gerne i hundeparken i morgen, men er ikke sikker på det er en god ide? Hun har jo ikke blødt endnu, så det burde vel ikke gå galt?

• Pia M
    Pia M Tilmeldt:
    sep 2015

#13   23. dec 2015 Okay, så må jeg hellere holde hende i snor. Synes jeg har følt lidt hævelse, men er virkelig ikke sikkert det er første gang for os begge smiley

• Pia M
    Pia M Tilmeldt:
    sep 2015

#15   23. dec 2015 Okay, måske hun slet ikke er kommet så langt i hendes løbetid endnu - nu er jeg en smule forvirret smiley
    Der er ikke andet for end at holde øje med damen smiley

• #16   23. dec 2015 Her ser vi som regel blod før hævelse. Du er ikke i tvivl. De hæver vildt første gang.

• Pia M
    Pia M Tilmeldt:
    sep 2015

#18   23. dec 2015 Hvorfor behøver jeg ikke være nervøs for parring?

Kommentér på:
Den første løbetid ? Hvad er tegnene?

Annonce