{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer med Taste of the wilde tak :)
  • #1   3. jan 2016 Jeg fodre kornfrit, men bruger ikke TOTW.
    Har en enkelt gang købt en sæk, men syntes foderpillerne var for små og så syntes jeg det er irriterende med det skæve antal kg. i sækkene.

• #2   3. jan 2016 Jeg bruger det fra tid til anden. Synes det er et fint foder, det er ikke det, der fungerer aller bedst til min hund, men ganske fint smiley

• #3   3. jan 2016 Fodre også selv kornfrit og derfor jeg tænker TOTW ville være et godt alternativ....

• #6   3. jan 2016 Hvorfor jeg os vil høre om det er at vi muligvis godt kunne tænke os at vareføre foderet i vores butik. Og her er essetials og kingsmoor så store at konkurrencen er for stor. Udover det så vil jeg ikke sælge noget godt foder som jeg ikke selv kan stå inde for og derfor vil jeg som sagt gerne selv fodre mine hunde med det smiley

• #7   3. jan 2016 Hvor små er små? kingsmoor passer fint til vores lab og toller....er de meget mindre end dem? er det hen af acana størrelse? for de er godt nok små

• #8   3. jan 2016 De er for små til mine Schæferhunde, jeg vil dog ikke hænges op på om de stadig er så små, men det var de for år tilbage.

• #9   3. jan 2016 Jeg har brugt det til min flatter i 2 år nu. Han fungere perfekt på det! Piller er små, men det har aldrig været et problem her. Udover at han fungere på det, synes jeg det er lækkert med mange forskellige varianter. Bailey får aldrig to ens poser i træk. Jeg har derfor aldrig oplevet at han mister interessen for maden smiley

• #11   3. jan 2016 Pepsi's allergi brød for første gang rigtigt ud, da jeg skiftede over til TOTW Cold river. Jeg kunne derfor aldrig finde på at købe det igen smiley

Det er meget individuelt hvilket foder der passer bedst til vores hunde. Nogle fungere bedst på kvalitets kornfrit foder andre på billigt discount fra supermarkedet.

Nu tåler Pepsi faktisk kun allergifoder fra Arion og RC.....

• #14   3. jan 2016 Jeg brugte Taste of the Wild - Pacific Stream Canine før hen. Og jeg var så glad for det, mine hunde har alle fungeret perfekt på det.

En gang skulle jeg lige prøve Taste of the Wild - Wetlands Canine, det gjorde jeg aldrig igen. For Musashi var ved at gasse mig ihjel smiley Så jeg gik tilbage til Pacific Stream smiley

• #15   3. jan 2016 Jeg bruger det til Luka. Jeg fik det godkendt af dyrlægen, da han var ved at skide sig ihjel af RC Diabetic. Han fungerer nu fint igen med acceptabel mængde afføring..

• #17   3. jan 2016 de er begyndt at tilsætte koncentreret vegetabilsk proteiner, som hunden ikke har noget at bruge til, derud over smagsstoffer:-(

• #19   3. jan 2016 Min fungere rigtig godt på det, han får det med lam. Også er han helt vild med smagen, og han er altså lidt kræsen når det gælder foder smiley

Men ja pillerne er meget små, håber det er til at fornemme størrelsen på billedet smiley

profilbillede
  • #20   3. jan 2016 Min Hund fungere super på hende smiley piller er små ja, men har også en lille hund smiley
    Jeg plejer at købe små sække med forskellige smag.

• #23   3. jan 2016 Christina Bak - Hvor ser du Leif reklamere for sit eget foder ? Der er da ingen reklame hverken i tråden her eller på profilen.

Jeg har prøvet et par af varianterne af TOTW, whipperne var ikke voldsomt begejstrede for det og de sked temmelig meget.

Til gengæld er det bedste foder jeg endnu har prøvet Hike nature smiley

• #25   3. jan 2016 Er helt enig i at det er en jungle....og læser selv meget omkring foder og er obs på mærker osv. tit er det bare godt lige at høre andres erfaringer. ...har prøvet at forhøre om andre mærker der ikke blev omtalt godt da hundene ikke trives og det har jeg os holdt mig væk fra

• #27   3. jan 2016 Det er også det jeg holder mig fra....fodre kun mine hunde kortfrit.....Men trods det er kortfrit kan der stadig være skrammel

• #29   3. jan 2016 Vores schæfer er rigtig glad for den med oksekød, lam, vildsvin og fisk.
    Og en anden variant med laks.

vi har også prøvet den med bison og vildt kød, den brød han sig bestemt ikke om.

• Sandra J
    Sandra J Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Svar: 13
    #30   3. jan 2016 Min hund smagte på det, mener det var den med fisk, da hun ELSKER fisk, men nægtede så at spise, indtil vi havde købt noget andet.

• #31   3. jan 2016 Alle mine har fået dårlig mave af det også selv om jeg kørte dem stille og roligt over på det.

• #32   3. jan 2016 Mine fungerer slet ikke på TOTW eller Wolfsblüt, men Essentials har de det fedt på. Jeg tror meget at det afhænger af den enkelte hund og aktivitetsniveau. Mine er nødt til at få STAMINA i jagtsæsonen og kan køre på deres almindelige derudover

• #33   3. jan 2016 Mine har prøvet det, den der hedder Prærie, eller lign ?
    Og jeg synes de virker glade for det og fungere godt på det.
    Nu skal vi snart til fiske varianten, den er jeg lidt spændt på, for nogle gange elsker Lucky fisk i foderet, andre gange hader han det, så nu må vi se hvad han siger.
    Jeg har så det problem, at de ikke laver endnu mindre poser, så jeg kunne skifte mere, mine små hunde spiser jo ikke særlig meget, så ville have været fedt for mig med 500g-1kg poser smiley
    Men ellers er jeg godt tilfreds med det.

Vi foder så med vådfoder/råt oveni, ved ikke om det gør en forskel.
    Før fik de primært Olivers tørfoder, men efter de kun har kylling som small variant, blev Lucky træt af det.

Lucky vil så i modsætning til en del andre i tråden slet ikke røre Essentials, hvilket jeg syntes var lidt synd, da vi stod til udstilling og den søde mand ville give Lucky en smagsprøve, for at se om foderpillen var for stor, Lucky snuste til den og vendte så hovedet væk, den skulle han i hvert fald ikke smage. Prøvede dog alligevel at tage en prøvepose med hjem, men han rørte det IKKE.

• Imagination
    Imagination Tilmeldt:
    jul 2015

Følger: 1 Svar: 2
    #34   3. jan 2016 Det har været grundstenen i min hvalps foder siden hun var 3½ måned - hun er 9 nu. Hun kan lide begge varianter beregnet til hvalpe og fungerer meget godt på det:) Har dog suppleret med kødrester fra maden og f.eks. æg, fisk osv.
    Min gamle hund var for kræsen til det, hehe. (Men han ville stort set også kun spise leverpostejsmadder, ellers sultestrejkede han :b)

• Iris á A
    Iris á A Tilmeldt:
    dec 2015

Følger: 12 Hunde: 2 Svar: 1
    #35   4. jan 2016 Jeg har i al den tid jeg har haft min franske bulldog på 2 år med proplan sensetive men er lige skiftet over til taste og the Wild. Det var et hit, hun spiser det gladeligt og uden problemer

• #36   4. jan 2016 Fodre i alle kun med tilskud af andet i tørfoderet så? eller er tørfoderet i sig selv godt nok? mine hunde har aldrig fået suppleret deres tørfoder med andet end lakseolie engang imellem?

• #37   4. jan 2016 Mine får råt i ny og næ, men ellers intet tilskud i deres foder.
    Altså min ældste er så på Hills J/D men det skyldes gigt. Før var han på Essentials med ekstra tilskud til leddene

• #38   4. jan 2016 Min får en pille med fiskeolie fra Budget i morgenmaden som regel. Ellers får hun tør hud og skæller frygteligt. Men derudover får hun ikke tilskud.

• #40   4. jan 2016 Min har tørfoderet til at stå hele dagen, så kan de selv tage når de er sultne, ellers får de kun vådfoder/råt til aftensmad, og det er mere fordi Lucky ellers står og tigger om mad, og så var det en fin løsning, så det er altså ikke det de skal spise sig mætte i, medmindre det er noget de skal "gnave" i, så får de en større portion, for at der jo er noget at arbejde med. smiley
    Men jeg bruger ikke noget i selve tørfoderet, og blander heller ikke vådfoder og tørfoder sammen.

• #41   4. jan 2016 Min får videoer oveni engang imellem, men det er nu mere for at forkæle ham lidt smiley

• #42   4. jan 2016 Videoer ligefrem smiley

• #43   4. jan 2016 hahaha åndssvage mobil! :'D der skulle stå vådfoder smiley

• #45   4. jan 2016 har lige bestilt med lam og fisk....der er mindst protein og fedt i....syntes 32 % i de andre varianter var lige meget nok

Kommentér på:
Erfaringer med Taste of the wilde tak :)

Annonce