942 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Anbefal mig et dækken ( Back on Track ) Anbefal mig et dækken ( Back on Track )

Hvilket dækken fra Back On Track bør jeg vælge til min collie når han er med på almindelige gåture samt løbetræning?
Han er jo ikke en hund der fryser grundet pels men omvendt skal det også helst være vandafvisende i tilfælde af regn.
Jeg har valgt Back On Track fordi han har haft en lændeskade og har efterfølgende været øm i muskulaturen i lænd og bagben.

?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.
  • Måske defekt kabel i loftet - tjek og reparer 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anbefal mig et dækken ( Back on Track )
  • #3   6. jan 2016 Har BoT netdækkenet til min collie, har dog også lige købt et tykkere Hurtta hjem da hun altid fælder helt ned her i januar og skal ligge meget i bil ifm. træning..
    Netdækkenet er ikke vandafvisende mener jeg, men har også kun brugt det i bil imellem træningspas hvor hun ligger stille..

• #4   6. jan 2016 Netdækkenet er ikke vandafvisende.

• #5   6. jan 2016 Det gør mig ikke klogere haha smiley
    Jeg tænker det skal være vandafvisende - eller kan netdækkenet holde til vand? I tilfælde af at han har det på i regnvejr? smiley

• #6   6. jan 2016 JEG vil sige at netdækkenet vil suge vandet i regnvejr. Jeg bruger netdækkenet indendørs, hvis en af dem har brug for det. Vinterdækkenerne (som jeg iøvrigt ikke mener indeholder ret meget varme) bruger jeg udendørs hvis de har brug for det(som "behandling"). Hvis det er fordi de er kolde og skal ligge i bilen, får de Hurttas vinterdækkener på.

• #7   6. jan 2016 Jeg har vinter, regn og fleece fra BOT og må indrømme jeg er ikke imponeret.
    Der er også lavet flere undersøgelser der viser at det ikke er bedre.
    Min kan ikke holde varmen selvom han har vinterdækkenet på. Det går bedre med et "no name"
    Men skal din hund bare holdes tør er regndækkenet fint. Vil dog tro du kan finde et lige så godt et i et andet mærke til billigere penge..

• #9   7. jan 2016 Nåh jeg må have fat i vinterdækkenet eller regndækkenet så - tak smiley

• #10   7. jan 2016 Jeg ville gå efter vinterdækkenet. Det er altså ikke varmere end at de sagtens kan bruge det resten af året også.

Kommentér på:
Anbefal mig et dækken ( Back on Track )

Annonce