1.128 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Lider du af retrievermangel? Lider du af retrievermangel?

Flere af mine bekendte har vist sig at lide af den alvorlige tilstand, retrievermangel - Jeg deler derfor denne advarsel, så andre også har mulighed for at være på vagt!

Retrievermangel viser sig ved en lang række symptomer:
Manglende åndedrætsbesvær om natten, ingen følelse af at blive mast i tide og utide, sort tøj, der rent faktisk bliver ved med at være sort, støvsugning kan begrænses til en enkelt gang dagligt eller mindre, oplevelse af, at ingen smag eller næring bliver suget ud af mad mens, den stadig ligger på tallerknen samt sko, strømper og andre beklædningsgenstande, der bliver på det sted, man efterlod dem. Der kan desuden observeres manglende slikkemærker på områdets katte.
Når disse første symptomer har været til stede hos en retrievermangelramt et stykke tid, begynder vedkommende at føle sig nedtrykt grænsende til depressiv. Nogen retrievermangelramte kan observeres på åbne pladser, hvor de trist kaster bolde for selv at hente dem igen. Og igen. Og igen.
Her er det meget vigtigt at opsøge retrieverbehandling, da retrievermanglen betyder voldsomt nedsat livskvalitet hos den ramte!
Behandlingen er enkel og består af retrieverkærlighed i rigelige mængder. Behandlingen har kun få bivirkninger, herunder sand i sengen og snudesaft på ALTING!

På billedet ses den optimale behandling mod retrievermangel - Jeg er gudskelov ikke i risiko for at blive ramt smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Mount 7 lamps to the ceiling 800 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lider du af retrievermangel?
Kommentér på:
Lider du af retrievermangel?

Annonce