790 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Min hund stinker efter foderskift?! Min hund stinker efter foderskift?!
Hej
Min labrador på 2 år har altid fået Eukanuba, og egentlig har han fungeret fint på det, men jeg har for en uges tid siden skiftet stille over på Kingsmoor Diet med kylling.
Og nu har han fået den mest forfærdelige "hunde" ånde og jeg syntes egentlig også han i sig selv lufter lidt. Han har ellers altid haft en fuldstændig neutral ånde i forhold til så mange andre
Er det er tilfælde eller er det foderet? Det kom så pludseligt at jeg overvejer at høre dyrlægen ad.. Men han er jo super frisk og rask som sædvanligt.
0 synes godt om
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 26 Hunde: 6 Emner: 278 Svar: 8.727
Hvis hundens tænder ser fine ud, var det måske en idé at skifte foder, medmindre du altså kan vænne dig til lugten ?
maj 2015
Følger: 52 Følgere: 1010 Emner: 210 Svar: 5.475
sep 2008
Følger: 41 Følgere: 39 Hunde: 7 Svar: 1.863
jun 2013
Følger: 35 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.162
Men det er da muligt at det bare ikke fungerer til din hund, rod i maven kan også give dårlig ånde.
nov 2007
Følger: 3 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 8 Svar: 81
Jeg gir det en uge - og ellers må han tilbage. Det er virkelig en styg ånde, og kunne endda lugte det da jeg kom hjem og ind i huset i dag. Jeg er dog gravid og også ultra sart med dufte, men min mand er enig.
nov 2007
Følger: 3 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 8 Svar: 81
feb 2013
Følger: 8 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 86 Svar: 7.577
Min søster fik også Kingsmoor anbefalet af en vet. sygeplejerske til sin allergihund; det fik allergien til at blusse voldsomt op og jeg kender flere der har fået problemer med skæl og tør hud i forbindelse med fodring med Kingsmoor. Så det er ikke et fodermærke jeg er specielt imponeret af.
Min hund stinker efter foderskift?!