807 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Helle j
Helle j
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Min hund stinker! Min hund stinker!

Jeg har en Grand Danois som elsker at rulle sig i alt, der i hendes verden, lugter alt for skønt.. problemet er bare, at hendes mennesker slet ikke er af samme mening. jeg har så valget mellem, at holde hende i snor hele tiden, eller vaske hende hver gang hun har været fri.. hvilket jo er ret omstændig pga af størrelsen og hendes hud har heller ikke godt af det

så var det at jeg kom til at tænke på, om man måske kunne få et eller andet anti lugt middel af en art, som man f.eks kunne sprøjte på pelsen.. noget der selvfølgelig er lave til hunde. så det ikke er skadeligt .. Er det bare ønsketænkning ? eller eksistere sådan et middel?

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til at få Husqvarna havetraktor til at starte 600 kr.
  • Fix misaligned door.. bonus: paint and polish 1.500 kr.
  • Klipning af hæk og rensning af fliser 2.010 kr.
  • Har højt græs på ca 3000m2 plæne som skal slås ned til normal niveau 2.500 kr.
  • Rengøre og mindre reparation til tagrender og nedløbsrør 4.000 kr.
  • Rydde lejlighed 3.499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min hund stinker!
  • #1   4. mar 2013 Hvis din hyund har det som en af mine gamle havde det, så tror jeg ikke der findes noget som kan fjerne lugten...Eller den substans som sidder påp pelsen stadigvæk...

• Helle j
    Helle j Tilmeldt:
    aug 2010

#2   4. mar 2013 selv om jeg klat vasker hende og substansen er væk.. tjaaa så sidder lugten stadig tilbage. Kan læse du kender det smiley

• #3   4. mar 2013 Ja det foretrokne, de var rådne fisk, og vi går dagligt ved stranden.. Der var et år det var særlig slemt...Heldigvis er der ikke nogen af de hunde jeg nu har som ruller sig i noget.

• #4   4. mar 2013 Aner ikke om det virker! Men det kræver da ikke en vask..:)
    (link fjernet)

De har også det her som vidst nærmest bare er en lugtfjerner/parfume...
    (link fjernet)

• Helle j
    Helle j Tilmeldt:
    aug 2010

#5   4. mar 2013 Andrea mange tak for hjælpen, lige sådan noget jeg søgte smiley så kunne det være rigtig dejligt hvis der er nogen der har prøvet det, og vil fortælle om det virker ?

• #6   4. mar 2013 Min hanhund ruller sig, heldigvis, ALDRIG i noget, men han kan godt lugte af "hanhund" da han jo ikke er kastreret og han sover altid ude. Ved ikke om du forstår hvad jeg mener. Jeg har købt sådan noget spray med æbleduft i petworld. Det hjælper samtidig med at glatte evt. ulden pels ved hunde med længere pels. Lidt balsam agtigt. Jeg synes det er super godt, men ved ikke og det kan over trumfe de lugte din hund slæber med sig. Min hund kommer aldrig i bad (har kun været det 2 gange i hans liv og det var bare for at gøre det), han lugter slet ikke bagefter, det er som om "hans lugt" bliver neutraliseret.

• #7   5. mar 2013 Fiffi Og Caro<3 - Det er jo lidt omstændigt at skulle bade hunden hver gang den har været fri, og heller ikke særlig sundt for hundens hud og pels.

Kommentér på:
Min hund stinker!

Annonce