{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.368 visninger | Oprettet:

hvalp bange for mørke {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg fik min hvalp på 9 uger hjem i sidste weekend og det er egentlig gået meget nemt med ham men... Han vil simpelthen ikke ud når der er mørkt..
Om dagen går han gladeligt ud i haven også alene men så snart der er mørkt må vi løfte ham ud og have ham i snor da han ellers bare sidder op af havedøren jeg prøver at gøre det sjovt for ham med at vi leger og løber lidt rundt men han vil bare ind.. Nogen gode råd for han gør sig slet ikke færdig der ude.. Jeg har prøvet hvor vi går ru det længe men også hvor vi går ind og ud hurtigt igen når han viser tegn uden held


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvalp bange for mørke
  • #2   4. maj 2016 Enig med Rotterne smiley Vil bare foreslå at I også kan øve jer, ved at gå tur i mørket, med lommelygte, reflekser osv. Det er et spørgsmål om træning.

  • #4   4. maj 2016 Jeg ville også træne det ligesom de andre og det har du fået nogle råd til. Hertil vil jeg bare sige, at det måske kan være mere gavnligt for lige netop din hvalp, at du sætter dig ned sammen med den og giver den et trygt helle, hvor I så kan sidde og se på det farlige mørke sammen smiley
    Nogle hunde reagerer rigtig fint på afledning, men jeg har både hørt om og oplevet hunde, som har haft mere brug for bare lige at sidde og kigge lidt sammen med "mor" eller "far." Det kan du overveje hvis det andet ikke virker smiley


Kommentér på:
hvalp bange for mørke

Annonce