{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
500 visninger | Oprettet:

Nr 2 hund? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer.

Det har sikkert været oppe før men synes ikke jeg kunne finde et ordentligt svar ved at søge.. så...

Vi går med tanker om at anskaffe os en Welsh Corgi Pembroke til, dog bare en hunhund. men vil Nicky ikke blive totalt ustyrlig når hun kommer i løbetid og hvordan handler vi det???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nr 2 hund?
  • #1   27. okt 2006 Hvor lyder det skønt med en hund mere

Er der evt. en af dem som du vil bruge til avl for så kunne man jo vælge at neutralisere en af hundene ellers må man adskille hundene når de er alene eller uden opsyn for at kunne undgå uønsket parring

Al held og lykker til jer

En kærlig hilsen
    Ninna Oline.

• #2   27. okt 2006 Corgier er for seje...

• #3   27. okt 2006 Ville jo nok gerne avle på dem sammen, når hun blir gammel nok.
    Skal de skilles 24/7??

• #4   27. okt 2006 Jeg får hund nr. 2 d 4 november. Vi har så bare valgt, at tage en han mere.

Når bare man sørger for en rimelig aldersforskel, og samtidigt sørger for, at støtte hund hund nr. 1 i at han er føreren af de to, så skulle det ikke give problemer der.

Jeg ved godt at der kan være forskel fra race til race, hvor godt samme køn kan gå sammen.

Men Flatten er generelt en tålmodig og glad hund, som tåler andre hunde af samme køn godt.

Vi har 14 mdr. imellem dem, så vi håber det bedste.

• #5   27. okt 2006 Nicky vil helt sikkert blive lidt vild. De SKAL bare være adskildt når hun er i løbe tid med mindre i gerne vil have hvalpe self.. :o) Ellers må hun jo få et kyskinbælte på.. Det kan helt sikkert godt lade sig gøre vi har 2 tæver og en han de er gået okey sidste gang men der var han heller ikke så gammel. Nicky ville helt sikkert også blive en anden hund hvis i får en mere for de kan underholder hinanden lidt. Hvis man har en hund og får en mere er der heller ikke dobbel så meget arbejde.
    Min Pembroke skal have hvalpe om 16-18 dage hvis det var noget

• #6   27. okt 2006 Uhh håber ikke min kæreste læser den her tråd nu. hun blir helt vild hvis hun hører i har hvalpe... smiley

Men vi har et par krav..
    1. Tæve
    2. Lang hale (det mest mig)
    3. Stamtavle
    4. Farven er lidt svær, jeg vil ha en rød/hvis og kæresten vil have en tricolour

• #7   27. okt 2006 Jeg kan godt forstå din kærste når hun gerne vil have rn tricolour da de virkelig er flotte men den eneste ulempe er den ligner for meget en Cardigan. :o) Self kommer der stamtavle på. Det med halen er lidt svær at love noget om men der er der stor sansynlighed for det. Det sidste kuld hun havde var der en med og en uden. Jeg er mest til uden hale da det er sådan de så ud fra starten.

• #8   27. okt 2006 Jeg er helt enig med dig ang. den ligner en Cardigan. og dem bryder jeg mig ikke så meget om, de ser "forkert" ud... hehe

nej ved godt det med halen er svært. Skal i selv ha hvalpene efter fødslen eller er det opdrætteren der stor for det hele??
    Hvem er det egentlig hvis jeg må spørge?

• #9   27. okt 2006 Molly går hjemme ved mig indtil den 12 nov og så kommer hun over til opdrætteren. Hun er fra Kennel Hashfan. Sidste gang var hun hjemme ved mig og føde men det ville jeg ikke igen for det var virkelig hård da hun fødte 5 hvalpe og de tre af dem døde da de blev født baglæns og blev kvalt i deres navlestræng, men jeg satser på at være med når hun føder for at lære lidt mere om det.

• #10   27. okt 2006 Okay, kan jeg godt forstå så. men hvad med opdragelsen af dem? mener de der 10 uger.

• #11   27. okt 2006 Det kan godt være jeg henter dem en gang når de er blevet lidt ældre men det må vi lige se til om der er plads til da jeg også er ved at sætte hus istand. Hvad mener du med de 10 uger?

• #12   27. okt 2006 Nåh bare om i selv skulle have dem gående til de er 10 uger.

• #13   27. okt 2006 Okey. Du må jo bare skrive hvis i vil over og se dem. Jeg ansøger lige om venskab så du kan skrive en besked hvis det er

Kommentér på:
Nr 2 hund?

Annonce