{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.087 visninger | Oprettet:

Hvilket ben halter Ozzy på {{forumTopicSubject}}

Hej hg!
Håber I kan hjælpe!
Kort om Ozzys halthed:
8.5. Første gang halt på venstre
9.5. Dyrelæge og behandling
Haltfri indtil den
12.6. Egen Dyrelæge igen. Hun konstaterer halthed i venstre
15.6. Århus CT og kikkert. Dyrelægen laver ged i den og laver en kikkert på højre skulder/albue

Ozzy har været på smertestillende indtil i dag og har været øm på højre.

I dag synes jeg så igen har halter på venstre.
Vi har tid på fredag til kikkert på venstre skulder/albue. Han skal gerne møde halt, så dyrelægen kan se hvor det kommer fra.

Men hvilket ben halter han på i filmen? Jeg er ret sikker på venstre men vil gerne være 100%.

På forhånd tak!

Videoen er på min profil, da jeg ikke kan ligge den her ind uden siden går ned. Beklager.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilket ben halter Ozzy på
  • #2   20. jun 2016 Tak

    Tror måske jeg har stirret mig total blind på alt det halten.


  • #3   20. jun 2016 Jeg ser også højre forben -og rigtig god bedring Oz'dreng smiley

  • #4   20. jun 2016 Jeg synes også højre forben. Han løfter hovedet når det er i jorden for at lette vægten på det.

  • #6   20. jun 2016 Dyrelæge i Århus har skrevet HF i journal i stedet for VF.

    Jeg kan også sagtens se det er højre nu. Men har simpelhen stirret så meget på hans ben, at det er godt at få nye øjne på.

    Jeg er bare lidt bekymret over han halter på højre endnu. Det er længe synes jeg..


  • #7   20. jun 2016 Hvorfor var det VF der skulle laves kikkert på, hvis det er HF han halter på?

  • #8   20. jun 2016 Det er højre nu, fordi han er blevet kikkertundersøgt i det.
    Det var venstre først.
    Men jeg har stirret på hans ben i ugevis nu. Så synes nærmest han er halt på alle fire.


  • #9   20. jun 2016 Kan de ik ved en bøje prøve fremprovokere halt heden??

  • #11   20. jun 2016 Der er blevet taget fuld blodprøve på ham tre gange. Han har udsving på de eosinophile. Ellers er alt som det skal være.

    Han halter på højre nu fordi det er der han er blevet kikkertundersøgt.

    Det er venstre han haltede på inden og det har hele tiden været venstre.

    Der er røngten og CT på begge ben. Og på fredag er begge også kikkertundersøgt.



  • #12   20. jun 2016 Da han blev undersøgt af egen Dyrelæge var han halt på venstre ben og gav tydeligt udtryk for for smerte i skulderen.

    Vi holdte ham i næsten total ro i to døgn. Han var derfor ikke halt på dagen. Da han blev bøjeprøvet var kort halt på venstre. Men han er jo en dober og ret oppe at køre så ikke tydeligt halt eller viser smerte.


  • #13   20. jun 2016 Du kunne måske overveje at ligge vejen forbi Christian fra MAGTOR, han er sindsyg dygtig når det kommer til bevægeapparatet.

    Mille haltede voldsomt for knap to år siden på sit ene forben. Hun blev tjekket flere gange, fik tage billeder og fik stærk smertestillende, trods det haltede hun stadig. Dyrlægen kunne ikke finde ud af hvad der var galt. Han ville så kikkertundersøge hende, der var både for og imod, for hun var 9 år dengang. Jeg kontaktede så Christian(er kommet der før) og forklarede dyrlægens hypotese og hvad han ville gøre. Christian anbefalede at jeg kørte op til ham og fik Mille undersøgt/behandlet(det tager godt to timer hver vej), det gjorde jeg. Efter tre behandlinger var Mille halt fri, løb glad omkring og uden smertestillende. Hendes halthed kom fra ryggen. Jeg siger ikke at Christian kan fixe din hund, men jeg syntes at det er værd at prøve. Mille fik heldigvis aldrig en kikkertundersøgelse.


  • #14   20. jun 2016 vi kører også op til magtor så snart han ovre sine kikkertundersøgelser. Og selvfølgelig alt efter hvad de finder eller ikke finder i venstre ben.

  • #15   20. jun 2016 Er de HELT sikre på at det sidder så højt oppe i benet? Nu er videoen meget kort, men UMIDDELBART ser han ikke ud til at være fremføringshalt, eller hvad siger I andre? Hvis han ikke er det, sidder problemet længere nede........

  • #16   20. jun 2016 Mette han halter på højre ben pga af kikkertundersøgelsen.
    Det er venstre den er gal med.


Kommentér på:
Hvilket ben halter Ozzy på

Annonce