{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
626 visninger | Oprettet:

Virkelig bange hund {{forumTopicSubject}}

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre med trilles frygt for lyde. Specielt torden og nytår får hende rigtig skræmt, det trækker op igen til endnu en omgang. Hun halser går hvileløst rundt. Maser sig ind under sengen. Alt dette vækkede mig selvfølgelig, har tændt musik og prøver at være rolig. Hun står pt og halser mig i øret. I dagligdagen har jeg prøvet at træne det, men hun er så lydskræmt at den mindste prut, Faceboofugt k besked lyden, Skype lyden at det får hende til at vågne op og gå væk. Hun hader Facebook og skypelyden at jeg nå mute dem. Er godt klar over der ingen Quick fixed er. Men at være vågen hele natten fordi det brummer lidt er frustrerende smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Virkelig bange hund
  • #3   24. jun 2016 DAP halsbånd kan hjælpe noget, hvis du ved der kommer torden så kan baldrian også virke lidt beroligende, men det skal bruge et par timer på at virke og er hunden først angst spiser den nok ikke

• #4   24. jun 2016 Vi har trænet med godbidder, men det er nogle mærkelige lyde som hun reagere på. Den mindste prut, sådan en lille siver kan vække hende fra dyb søvn og få hende til at forlade området. Så går hun en runde og vender så tilbage til oprindelig position. Men lige tordenvejr er med hyperventilering og hun karter rundt og kan ikke finde ro. Hun fandt først ro da hun fik mast sig ind under sengen

• #5   24. jun 2016 Har du afprøvet en thundershirt?

• #6   24. jun 2016 Eller angstdæmpende medicin?

Det lyder ekstremt når hun bliver bange for lyde fra Facebook og Skype.

Og please må jeg låne denne her Faceboofugt k med over i tastefejltråden smiley

• Simon_S
    Simon_S Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 51
    #8   24. jun 2016 Det handler om at lære hunden at forbinde lyden med noget positivt, allerhelst noget sjovt.
    Vær kreativ, tag små skridt og hav masser af tålmodighed.

• #10   24. jun 2016 Thundershirt er ikke afprøvet, men det er helt sikkert noget jeg vil investere i.

og til nr. 6, du låner bare smiley

og til Helle - Jeg har prøvet at rose hende, men lige når det rigtig går løst, specielt som igår, så går desværre helt amok, nytår osv. Afhjælper jeg ved at hører musik, og se tv osv, med nedrullet vinduer. Der er hendes reaktion ikke nær så slemt som igår. Vi er i et nyt hus, meget lydt hus, og med kæææmpe vinduer over alt, og da det så kom snigende i løbet af natten, havde jeg ikke nogen muligheder for at afhjælpe det. Det er helt klart noget som skal arbejdes med, men i guess man ser lidt væk fra problemet når man kan "omgås" det, i stedet for at få det arbejdet med.

• #11   25. jun 2016 Prøv med Thundershirt. Jeg kender til tilfælde hvor den gjorde at der blev så meget ro på, at der kunne arbejdes på problemet. Hunden endte med at blive så ok med støj og larm, fx torden, igen at den aldrig behøvede trøjen. smiley

Kommentér på:
Virkelig bange hund

Annonce