1.317 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Mica
Mica
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Foder til ældre labrador Foder til ældre labrador

Hej - Vi har adopteret en labrador pige på 9 år.Hun er sund og rask og er frisk og kvik. Hun er blevet fodret med Orlando foder fra Lidl og det fungerer hun egentlig godt nok på, men hun er lidt fedtet i pelsen og hun skæller lidt på bagpartiet .Jeg ved godt at Orlando foder ikke er verdens bedste foder ift.ingredienserlisten men jeg har læst i andre tråde vedr foder , at ts ofte bliver rådet til ikke at ændre foderet når det er en ældre hund.
Skal vi skifte foder ? Og i så fald til hvilket ?

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• køleskab bipper 1.000 kr.
  • Slutrengøring 1.000 kr.
  • IKEA malm seng samles 650 kr.
  • Hjælp til el 205 kr.
  • Tilslutning og opsætning af lamper + reparation af afbryder (kan ikke tænde og slukke lamper) 1.000 kr.
  • Græsslånning 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder til ældre labrador
  • #2   17. okt 2016 Jeg får taget en blodprøve på mine gamle hunde hvert andet år. Deri kan det læses om hundens organer fungerer optimalt og om der er noget vi skal ændre på i kosten. Indtil videre har tallene vist en smule for højt kolesterol som det værste, men det giver en ro at man trods alt har en rask hund også indvendigt smiley

Ellers kører de faktisk på deres normale foder, medmindre de f.eks. har gigt, så skiftes foderet. Nogle supplerer jo også bare foderet med Senior tilskud

• #4   17. okt 2016 Jeg ville skifte til et bedre foder.. Kan anbefale orijen senior smiley

• #6   18. okt 2016 Jeg ville også skifte til Essentials Older, og så ville jeg (personligt) give Canosan for at styrke ledene smiley

• #7   18. okt 2016 Hold da op, essentials older er populært smiley
    Jer bruger jeg hikes kornfri senior-variant til dem over 10 år og jeg synes det virker rigtig godt.
    Hvis ikke det var fordi jeg lige her til morgen har fået leveret 5 sække senior, ville jeg måske prøve older smiley

• #8   18. okt 2016 Vidste ikke at Orijen har en senior variant, den vil jeg da lige kigge på.. smiley

• Mica
    Mica Tilmeldt:
    okt 2016

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #9   18. okt 2016 1000 tak for svar smiley Essentials er faktisk en af dem jeg havde kigget på , eller Olivers senior eller Acana senior. Hun har været vandt til at få sit foder een gang om dagen , vil det være bedre at dele måltidet op og give hende to gange om dagen ?

• #10   18. okt 2016 Simone, jeg plejede at købe den på zooplus smiley

• #13   18. okt 2016 Tja, min gamling på 15 om få dage æder råt og dåsemad, får flydende tilskud til sine slidte ben, en god olie og kelp i perioder.
    Han ser sgu godt ud, også i pels og hud.

Jeg ville da også finde noget mere lødigt foder, fx wolfsblut - de har flere senior varianter, eller blot en af deres adult varianter med mindre fedtindhold.

• #14   18. okt 2016 Hvis hundens pels er fedtet og der er skæl, så ville jeg ikke vurdere at hunden trives på det smiley

Kommentér på:
Foder til ældre labrador

Annonce