6.153 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Undrer mig over priser hos dyrlæge?? Undrer mig over priser hos dyrlæge??

Sidder og sumper lidt. Kommer ind på en dyrekliniks hjemmeside. Og nej, jeg skifter IKKE dyrlæge. Det var ren og skær tilfældighed. Men jeg ser priser på laserbehandling. Og jeg undrer mig: 1 behandling: 120,-...... 3 behandlinger: 460,-............ 10 behandlinger: 1250,- ?????? Så er man da godt dum, hvis man ikke kun betaler for 1 behandling ad gangen?? Og en tæve 25-50 kg, koster 4100,- at få steriliseret. fair nok. Men hvis den har cyster eller betændelse i livmoderen koster det 9000,- ????? Der står ikke noget om aften/weekendtillæg......

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.
  • Oprette stikkontakt. 500 kr.
  • Samling af Ikea opbevaringskombination 1.500 kr.
  • Samling af Ikea Pax skab ned Hasvik skydedørslåger 200x201x66 1.000 kr.
  • køleskab bipper 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Undrer mig over priser hos dyrlæge??
  • #1   22. okt 2016 Lidt betændelse kan man vel altid finde...

• #2   22. okt 2016 Ja, hvis man får 5000,- mere?

• #3   23. okt 2016 Dyrlæge Lars i Møgeltønder tager samme priser hele døgnet og de reklamerer med tyske priser og de kører selvfølgelig også rundt i DK.

• #4   23. okt 2016 Lyder underligt at det lige koster så meget ekstra, mon ik de så finder cyster til ofte i den klinik, der er jo gode penge i at sige det. Jeg gav 4600 for at få min tidligere hund steriliseret og hun fik hele maskinen fjernet netop pga cyster, men det anede vi jo ikke før dyrlægen havde åbnet hende,, prisen ændrede sig ikke af den grund

• #5   23. okt 2016 Jeg tænker måske, at der er en tastefejl i laserbehandlingerne - 220 kr lyder mere realistisk mht. de to andre priser.

Men ja, det er noget af nogle priser!

• #7   23. okt 2016 Hos min dyrlæge betalte vi opstart af laserbehandling på 250kr og genbehandling på 125kr.
    Laserterapi er ikke forfærdeligt dyrt smiley

• Maria FL
    Maria FL Tilmeldt:
    mar 2014

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 298
    #8   23. okt 2016 Forklaringen fra vores dyrlæge i forhold til sterilisation var, at operationen af vores var noget større end en almindelig sterilisation, pga. Cyster på æggestokke og en forstørret livmoder, men prisforskellen var nu ikke så stor som det tilfælde du har fundet.

• #9   23. okt 2016 Det var godt nok en voldsom pris for sterilisation med komplikationer smiley

Jeg har 2 gange stået med tæve med underlivsbetændelse, den ene uden for åbningstid. Pris: 6.500 kr.

• #10   24. okt 2016 Altså jeg kan sagtens forstå at en sterilisation er dyrere hvis hunden har livmoderbetændelse eller cyster end hvis det 'bare' er en sterilisation; der er dælme forskel på at operere på en syg hund end på en rask. Men at det lige præcis er dobbelt op i alle tilfælde forekommer mig lidt mystisk.
    ... og så er der jo noget der der hedder 'Køvenhavnerpriser'; jo tættere på KBH jo dyrere. Folk er simpelthen villige til at betale mere jo tættere man kommer på KBH - og det benytter alle mulige typer erhverv sig af smiley Bare tag et kig på huspriserne smiley

Kommentér på:
Undrer mig over priser hos dyrlæge??

Annonce