{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
796 visninger | Oprettet:

Alt for glad hund...! {{forumTopicSubject}}

Min hund er næsten FOR glad! Hver gang jeg får besøg eller har hende med nogen steder og folk gerne vil hilse på hende, er hun alt for vild - Heldigvis kun af glæde, men det er svært for mange at håndtere hende. Der går ikke længe før hun falder til ro, men stadigvæk er det lidt af en belastning.
Er det fordi jeg viser for meget begejstring for hende hver gang jeg kommer hjem, og hun derefter forventer at alle giver hende den velkomst?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alt for glad hund...!
  • #2   21. nov 2006 Måske.
    mine er også glade og hopper når jeg kommer hjem og når der kommer gæster, men hvis jeg ikke siger hej til dem kan jeg godt få lov til at komme ind uden hoppen.


  • #3   21. nov 2006 Hey Gitte O
    Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men jeg håber du får nogen gode rådm for så kan det være jeg også kan bruge dem.
    Min Bertil er også en over glad hund og det er for meget nogen gange, for det er også når vi er ude at gå og vi møder andre.

    Hilsen Karina.


  • #4   21. nov 2006 Hey Gitte O
    Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men jeg håber du får nogen gode rådm for så kan det være jeg også kan bruge dem.
    Min Bertil er også en over glad hund og det er for meget nogen gange, for det er også når vi er ude at gå og vi møder andre.

    Hilsen Karina.


  • #5   21. nov 2006 hejsa jeg er lige med på en lytter! Vores Oskar er også vildt glad når der kommer folk.. selvom jeg beder dem inogrere ham når de kommer så hopper han rundt og springer op af dem... der går godt nok ikke længe så er han rolig igen men nogle folk syntes bare ikke sådan noget er rart...Et andet problem er så at hvis de så siger hej til ham når han er opstemt og bare rører ham lige så stille faktisk næsten ikke så strintpisser han, det er meget træls... nogen der kan nikke genkende til det og ved hvad man kan gøre for at afhjælpe det?

  • #6   21. nov 2006 vi siger bare hej når vi kommer hjem ikke noget nusse nusse de første 5 til 10 min

  • #7   21. nov 2006 en overglad hund er bedre end en trist hund he he...

    snoop er på samme måde, kan dog håndteres efterhånden....

    men det kan være en stor belastning ja og jeg aner ikke hvordan man kommer det til livs.


  • #8   21. nov 2006 Kim og Ditte: Ja det er helt rigtig men i nogle situationer ville jeg bare ønske at jeg kunne stoppe det lidt!!! men ja det er bedre end en trist hund

  • #9   21. nov 2006 jeg håber bare på at det bliver bedre når han bliver lidt ældre men det kan mna jo ikke garantere.. han er kun 8 mdr nu...

  • #10   21. nov 2006 Jah, for det er jo ikke alle der bryder sig om det, især folk der ikke er vant til hunde. Mange mener jo, at det kun er dejligt hun er så glad, og sådan har jeg det også. Men vil prøve at ignorere hende hver gang jeg kommer hjem. I hvert fald indtil hun er faldet til ro. Det er bare svært når man bliver mødt af sådan en glad hund - Det er jo dejligt smiley

  • #11   21. nov 2006 Gitte O: ja det er MEGA svært men det hjælper for det meste....!

  • #12   21. nov 2006 Gitte O: ja det er MEGA svært men det hjælper for det meste....!

  • #13   21. nov 2006 Gitte O: ja det er MEGA svært men det hjælper for det meste....!

  • #14   21. nov 2006 ups
    hundegalleri er da mega træls i tiden... når man sender noget så skriver den at siden ikke kna vises men den sender sgu alligevel


  • #15   21. nov 2006 ja det er træls nogen gange og ikke alle synes det er lige rart. vi ville også gerne vænne snoop af med det, han er godt et år gammel så han burde vist snart lære det hmm...

  • #16   21. nov 2006 Jeg vil sige>> prøv at lade være med at kigge på hende - gi hende et let klap eller to, når du passerer forbi og lad hende falde til ro - at ignorere helt, kan du da osse prøve, men måske skal der ikke så meget til..

  • #17   21. nov 2006 Nej.... Jeg vil prøve - Tusind tak for hjælpen smiley smiley

  • #18   21. nov 2006 nogen der ved hvordan jeg får oskar til ikke at tisse af glæde når der kommer folk...? eller måske bare gode ideer

  • #19   21. nov 2006 ååhhh nej tisse, det gjore en anden hund jeg kender også..... hmm nej men har også hørt det samme råd til det, om at man skal ignorere hunden når man kommer ind...

  • #20   21. nov 2006 ok men det gør folk og men derfor kan den godt strinte lidt alligevel, det er så træls. men vil sige at det er især hvis de snakker med ham de første 5 til 10 min, ellers kun en gang imellem

  • #21   21. nov 2006 Amanda småtissede også når jeg kom hjem ca det første årstid af hendes liv , men så blev det mindre og mindre og lige så stille stoppede det helt......men jeg har aldrig fået hende vendt helt af med at blive superglad og fjollet når jeg kommer hjem .
    Jeg kunne aldrig drømme om slet ikke at hilse på hende når jeg kommer hjem , jeg nusser hende lige lidt , så går jeg ind og finder en godbid , får hende til at sætte sig og der efter lukker jeg hende ud i haven en lille tur......når hun så kommer ind kæler vi lidt stille og roligt smiley


  • #22   21. nov 2006 Toffi er også helt vild når der kommer gæster eller vi møder nogen på gaden man skulle tro hunhavde damp men hun falder hurtigt ned igen(hjemme)

Kommentér på:
Alt for glad hund...!

Annonce