753 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Æv, hund med væske i hjernen Æv, hund med væske i hjernen

Min ene hund var til MRI-scanning i sidste uge pga jævnlige rysteture/krampeanfald (mindst 1 gang om måned i år).

Diagnosen kom i dag, væske i hjernen smiley smiley

Dyrlægen skal snakke med KVL om det videre forløb, og om hundens fremtidsudsigter, da hun ikke før har oplevet en voksen hund med væske i hjernen.

Jeg kan jo ikke lade være med at tænke det værste, selvom jeg lovede mig selv at jeg ikke måtte gøre det før der kom et svar fra KVL.

Og nu er det i skal komme og sige at jeg ikke har noget at frygte smiley smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Æv, hund med væske i hjernen
  • #1   29. maj 2017 Jeg kender absolut intet til din problemstilling, så du må få et virtuelt kram istedet smiley

• #3   29. maj 2017 Nej, det vides ikke, dog skulle der ikke være tumor.
    Der blev snakket om prednisolon, der blev også snakket om epilepsi, og så noget 3. jeg ikke kan huske.
    Der er mistanke at det er kommet snigende og ikke noget medfødt.

Kan kun afvente når dyrlægen vender tilbage smiley

• #4   29. maj 2017 jeg har heller intet bud.. men jeg håber det bedste og at det er noget der kan gøres noget effektivt ved smiley

• #5   6. jun 2017 Tænkte at jeg lige ville komme med en opdatering.

Det blev til at hunden skal have en 2 ugers behandling med prednisolon, og derefter skal han nok have medicin mod epelipsi.

• #8   7. jun 2017 Racen er helt ukendt, men ruhåret hund på ca 6 kg. Mener hunden er 3,5 år og det er først i år han har vist problemer.

Det er ikke afvist at hunden har epilepsi, men heller ikke bekræftet. Tror ikke det er muligt at kunne afklare mere end hvad der er gjort.

Kommentér på:
Æv, hund med væske i hjernen

Annonce