Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Tilsæt opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Set up lamps (and cables for lamps) 1.000 kr.
  • Fældet træ 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hunderace
  • #1   18. jul 2017 Det kunne muligvis være noget broholmer..

• #2   18. jul 2017 Jeg tænkte også Broholmer, men kunne også være en blanding - måske Schæfer/boxer?

• Peter
    Peter Tilmeldt:
    okt 2016

Følgere: 3 Emner: 3 Svar: 1.143
    #3   18. jul 2017 Det var nok ikke lige en hund, der uden stamtavle kunne bevise sit lovlige slægtskab.. smiley

• #4   18. jul 2017 Og en ejer, der tyer til symptombehandling frem for reel træning smiley Jeg hader de spasser-anti-træk-seler!
    Hunden ligner for mig en blanding.
    Tag et kig på enten Broholmer eller mastiff, og hold dig til en DKK-hund for størst succes.

• Peter
    Peter Tilmeldt:
    okt 2016

#5   18. jul 2017 Tag et kig på enten Broholmer eller mastiff, og hold dig til en DKK-hund for størst succes.

Nej, hvis du vil have succes herinde blandt lemminger og andet godtfolk, så er der kun dkk der duer.. En dkk eller fci tavle er ganske fin..men ofte kan det godt betale sig at kikke i udlandet hvis man vil have en god hund..Vil man have en nyere blandingsrace, så er det selvfølgelig mest i dk at man skal kikke.. Da Broholmer er en dansk rekonstruktion.. hvilke racer der er anvendt til at skabe den forbliver en gåde..

• #6   18. jul 2017 Det ligner en rundkørsel smiley

• #7   18. jul 2017 Jeg tænker det noget mastiff smiley

• #8   18. jul 2017 En 17-årig handler ikke bare sådan hund i udlandet, Peter. Derfor min anbefaling.
    For i DK er det ENESTE seriøse DKK, om du vil det eller ej.

• Peter
    Peter Tilmeldt:
    okt 2016

#9   18. jul 2017 Jeg mener nu feks at boerboel folket var langt mere seriøse end mange af dkk´s medløbere.. men det fik de jo også ødelagt..

PS: Falskheder kan være alt for nemme at lure kunsten af på.. når hr skjolds allierede træder til vogtning af panelet..

• #10   18. jul 2017 Spørg ejeren af hunden, næste gang du ser den smiley

Husk at udseende er en ting, hunden skal også passe til dig og den måde du lever på

• #11   18. jul 2017 PPS: mærkelige mænd hører hjemme på Bilgalleri, eller i Facebookgruppen for aktive DDA-personer.

• Peter
    Peter Tilmeldt:
    okt 2016

#12   18. jul 2017 Har selv kun altid haft fci/dkk-hunde.. men jeres generelle usmagelige arrogante optræden herinde giver ikke plusser i min dkk-stambog snarere tværtimod..

Havde i ageret mere seriøst og diplomatisk, og kunne svare på tiltalen var sagen en helt anden..

Tavlesnobberi og tavlemafia og DKK DKK overalt.. Hvis man kun kan hævde sig ved at tale grimt om de andre klubber.. så...

• #13   18. jul 2017 Åh, for helvede, Peter!!!!!!!!!! Stop nu!!

• Peter
    Peter Tilmeldt:
    okt 2016

#14   18. jul 2017 Dig din ligslæber.. hvad har jeg gjort dig siden at jeg skal på filter.. Er det bare fordi at du ikke tåler kritik udenfor solrød strand..

• #15   18. jul 2017 Jeg tåler fint kritik...... Jeg bliver bare træt i hovedet af al den negativitet!!
    Og du er på filter fordi jeg hader når folk bliver personlige,.

• Peter
    Peter Tilmeldt:
    okt 2016

#16   18. jul 2017 Jeg hader når man rotter sig sammen som små børn, fordi man ikke kan argumentere for sine holdninger.. og kommer med falske beskyldninger.. som der bliver brygget videre på i heksebryggen.. Kom nu ind i kampen hvis i tør en hardcore hundedebat, i stedet for klappe kager billeder og nussetråde om show..

• #17   18. jul 2017 Ved du hvad, Peter?? Jeg orker dig ikke!! Jeg rotter mig ikke sammen med nogle. Jeg har mine meninger, men jeg vælger mine kampe med omhu. Og du er ikke mit krudt værd. Du får uhyggelig lang snor til din vendetta imod alt og alle, der ikke er enige med dig......... Over and out!!

• Peter
    Peter Tilmeldt:
    okt 2016

#18   18. jul 2017 Du har dine meninger men kan ikke redegøre for dem.. Du er god til at synes om.. Det er jer der har fået alt for lang snor..endelig er der nogen der siger fra for jeres svinske facon..

• #19   18. jul 2017 Peter - kan du ikke lave din egen tråd? Denne handler ikke om DKK, men om hvilken hund der er på billedet..

At du ikke kan lide DKK har intet med denne tråd at gøre..

• Peter
    Peter Tilmeldt:
    okt 2016

#20   18. jul 2017 Hvem har ringet dig op frøken.. skulle du lig(e) have lidt street credit..

PS. Mette har liket.. smiley

• #21   18. jul 2017 Sshhy Frk. Jensen......... Det er Peters tråd og han bestemmer hvem der må skrive i den.....

Edit: Peter 4 år.

• #22   18. jul 2017 Jeg spørger dig rent faktisk pænt..

• #23   18. jul 2017 pps jeg er ligeglad med hvem der liker og nej jeg har ikke DKK hund eller planer om det..

• Peter
    Peter Tilmeldt:
    okt 2016

#24   18. jul 2017 smiley

• Peter
    Peter Tilmeldt:
    okt 2016

#26   18. jul 2017 Mener der findes præcis to hundekyndige i Danmark, der kan se på en blanding hvad den indeholder.. smiley

• #27   18. jul 2017 Jeg syntes så overhovedet ikke jeg ser noget GD i den smiley

• Peter
    Peter Tilmeldt:
    okt 2016

#28   18. jul 2017 Jeg synes faktisk at den ligner de sankt bernard grand danois mix
    https://www.dogbreedinfo.com/s/saintdane.htm

• Peter
    Peter Tilmeldt:
    okt 2016

#30   18. jul 2017 Tror du ikke at det sidste af "sætningen" bare er noget man kalder dem smiley

Lidt jagt terrier eller patterdale (med tykke bøger).. ville nok også få lidt mere fart og udseende ind i de kryds..

• Peter
    Peter Tilmeldt:
    okt 2016

#32   18. jul 2017 Pointen er at alting er ikke altid er som det giver sig ud..

PS. troede at i var glade for blå øjne og safety single merle.. smiley

• #34   18. jul 2017 Hvem fan*** ER ham Peter .... Er han også en blanding af noget "spændende" eller "forbudt" ... siden alle er efter ham ??? .... .
    Jeg går sgu altid glip af noget ... smiley

• Peter
    Peter Tilmeldt:
    okt 2016

#39   18. jul 2017 Det hedder gameness, så der er nok INGEN tosa-curs i linierne (sådan som du beskriver ham.)..

Og undlad venligst at hentyde til at jeg skulle være ham man ikke må nævne herinde..fordi så kan vi da lige se et par link..

• #41   18. jul 2017 Jeg gætter også på noget Broholmer blanding.

Synes den ser lidt lille ud (men kan være en unghund), men også at poterne ser for aflange ud for en normal Broholmer.

Men igen, det kan være vinklen af billedet.

Men virkeligt godt observeret af dig. Det er en vildt lækker hund.

Det er den eneste race der er lige så lækker som en Grosser Schweizer Sennenhund.

At vi snart er ejere af en af hver har intet med sagen at gøre. Jeg er fuldstændigt objektiv når det kommer til vurdering af de bedste og smukkeste hunderacer! smiley

• #42   18. jul 2017 tror også den ikke er helt voksen, den ser lidt hvalpet og voksen ud samtidigt smiley

• #44   18. jul 2017 Hvorfor MB? smiley

• Peter
    Peter Tilmeldt:
    okt 2016

#46   18. jul 2017 Søgte han til en anden klub..så hans blod kunne fortsætter i dkk-hundene..altså med slettede aner selvfølgelig..

• #47   18. jul 2017 @Maj-Britt

Det lyder da også uheldigt. Grosseren skulle være en af de sundere racer af hvad jeg har læst mig frem til.

Min egen er fra Tyskland, der er den relativt udbredt. Jeg kender der ikke så meget til avlen i DK. Men de få jeg gør har sunde hunde.

Men hvis avleren er smidt ud af DKK, så er der nok en god grund.

Når jeg læser på tyske forums, så er det problem jeg har læst mest om er, at nogen har udfordringer med at den er mere vagtsom end folk regner med. Det er ikke en korthåret Berner som nogen tror. Det er ikke hunden der fejler noget, sådan er den avlet.

Sammenlignet med en Broholmer er Grosseren noget mere "skarp". Men sjovt nok mest overfor mennesker (igen, der er jo individuelle forskelle) . Med andre dyr er den vildt god, ligesom mange Broholmere også er.

En Broholmer er jo en rigtig god første gangs hund (dens sind er fantastisk), der er jeg nok lidt mere forsigtig med at anbefale Grosseren. Omend, hvis det er ønskehunden, så er den heller ikke umulig vil jeg mene.

Kommentér på:
Hunderace

Annonce